Web Analytics Made Easy - Statcounter

برندگان جایزه پولیترز ۲۰۱۸ در بخش روزنامه نگاری دوشنبه(ساعت اولیه سه‌شنبه به وقت ایران) در دانشگاه کلمبیای نیویورک معرفی شدند.

ایران آنلاین /به گزارش سایت جایزه، برندگان بهترین آثار روزنامه‌نگاری سال ۲۰۱۸ در ۱۴ بخش شناخته شدند.

برندگان عبارتند از:

در بخش سرویس عمومی: نیویورک تایمز و نیویورکر برای پوشش رسوایی جنسی در هالیوود و ایجاد آزار جنسی برای زنان در صنعت سرگرمی و دیگر صنعت‌ها در سراسر جهان

گزارش خبری: کارکنان پرس دموکرات در سانتا رزای کالیفرنیا برای پوشش اخبار مربوط به آتش سوزی‌های این منطقه

گزارش تحقیقی: به واشنگتن پست برای افشای اخبار مربوط به کاندیدای سنا روی مور درباره آزار جنسی دختران نوجوان

گزارش اکتشافی: به کارکنان آریزونا ریپابلیک و یواس‌ای تودی نت‌ورک برای پوشش خبری مربوط به اظهارات ترامپ درباره دیوار کشیدن در مرزهای جنوبی

گزارش محلی : به گروه واشنگتن پست و گروه کارکنان نیویورک تایمز برای پوشش روابط بین مقامات رسمی روسیه و تیم دونالد ترامپ

گزارش بین‌المللی: به کلر بالدوین، اندرو آر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی مارشال و مانوئل موگاتو از «رویترز» و «ریپورتینگ» برای پوشش اخبار مربوط به جنگ خونین مواد مخدر توسط رودریگو دوآرته رییس جمهوری فیلیپین

نوشته‌ بلند: به راشل کادزی گانسا گزارشگر آزاد «جی کیو» برای تصویری از دیلن روف قاتل چارلستون

تفسیر: به جان آرچیبالد از آلاباما مدیا گروپ برای تفسیر درباره فساد سیاسی، حقوق زنان و دورویی در آلاباما و سراسر آمریکا

نقد: به جری سالتز از نیویورک مگزین برای مجموعه کارهایش درباره هنرهای بصری در آمریکا

سرمقاله: به اندی دومینیک از دس ونیس رجیستر برای بررسی عواقب خصوصی‌سازی بخش سلامت در آیوا  

کارتون: به جیک هالپرن، نویسنده آزاد و مایکل اسلوآن کارتونیست آزاد برای روایت گرافیکی پرقدرت درباره مهاجران منتشر شده در نیویورک تایمز

عکس: به رایان کلی از دیلی پروگرس برای تصویر تظاهرات گروهی معترض در شارلوتزویل ویرجینیا

عکس خبری: به گروه رویتز برای تصاویری از خشونت علیه پناهندگان روهینگیا در میانمار

جایزه پولیتزر جایزه‌ای در روزنامه‌نگاری، ادبیات و موسیقی است که بخش‌های گوناگون دارد. این جایزه معتبرترین جایزه روزنامه‌نگاری در آمریکا است که هر سال (از سال ۱۹۱۷) با نظارت دانشگاه کلمبیا به روزنامه‌نگاران (و نیز به نویسندگان و شاعران و موسیقی‌دانان) داده می‌شود. این جایزه به‌نام بنیان‌گذار آن جوزف پولیتزر، روزنامه‌نگار مجاری‌تبار آمریکایی، در سده نوزدهم نام‌گذاری شده‌است./مهر 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۰۹۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه سان به لیورپول: صلاح پیر شده، بفروشیدش!

به گزارش ورزش سه، روزنامه انگلیسی سان امروز با حمله به محمد صلاح، بازیکن و بهترین گلزن لیورپول در هفت سال گذشته، از مدیران این تیم خواست که برای حضور او در این لیگ تلاشی نکنند و با توجه به کهولت سن و فرم ضعیف او، مشکلی با جدایی او نداشته باشد.

این روزنامه با انتشار یک گزارش، مدعی شد که این تابستان بهترین فرصت برای خروج همیشگی صلاح از آنفیلد است و این باشگاه باید پیش از فرا رسیدن سال 2025 و به پایان رسیدن قرارداد این بازیکن مصری، رضایتنامه خروج او را امضا کنند. صلاح از سال گذشته مورد توجه الاتحاد بود و احتمالا این تیم برای جذب این مهاجم مصری در تابستان 2024 هم اقدام کند.

این روزنامه نوشت: لیورپول به فرم بهتری از صلاح نیاز دارد و این اتفاق تا اینجای فصل، بدون ثبات لازم هیچ کمکی به آنها نمی‌کند. در نتیجه بهترین سناریو ممکن تشکر کردن از او بابت زحماتش است و پس از آن با او باید در آنفیلد خداحافظی کرد. صلاح باید در دیدارهای باقی مانده، شرایط آرمانی خودش را بازیابی کند و این اتفاق با توجه به سن و سالش بسیار بعید است.

این روزنامه تایید کرد مصدومیتی که صلاح از ناحیه همسترینگ در جام ملت‌های آفریقا در ژانویه متحمل شد، او و لیورپول را به شدت تحت تاثیر قرار داد، زیرا صلاح در این فصل بیش از هر فصل گذشته بازی‌های لیگ برتر را از دست داده است.

صلاح بیش از هر زمان دیگری توپ از دست می‌دهد و زدن 17 گل و 9 پاس گل نشان می‎دهد که صلاح اگر چه در حمله زهردار بوده اما توانایی‌های گذشته خودش را ندارد. او یک سال قرارداد خواهد داشت و حقوق هفتگی 350 هزار پوند برای این فرم منطقی نیست. قطعا سرمربی جدید با او به مشکل خواهد خورد و با این شرایط فروش او و سرمایه گذاری بر روی درآمد حاصل از فروش او یک سناریو مناسب ارزیابی می‌شود.

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر است
  • توصیه سان به لیورپول: صلاح پیر شده، بفروشیدش!
  • کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟
  • میانگین سن پدرها و مادرها در اولین فرزندآوری ۳۲ و ۲۷ سال
  • سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
  • ۳۲ و ۲۷ سال؛ میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری در سال گذشته
  • روزنامه‌نگاری که دیپلمات نبود
  • جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف
  • نیویورک‌تایمز: جنگ اوکراین برای ارتش آمریکا حکم رگه طلا را دارد