Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران-ايرنا- نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي احياي رژيم حقوقي زاينده رود را مستلزم اقدام حاکميتي و نظارت دقيق بر مصرف استان هاي بالادست و پايين دست اين استان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، «حميد رضا فولادگر» در نطق ميان دستور جلسه علني روز سه شنبه مجلس گفت: درخواست نمايندگان، کشاورزان و عموم مردم اجراي مصوبات شوراي عالي آب و شوراي هماهنگي زاينده رود در توزيع و مصرف عادلانه آب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: با در نظر گرفتن شرايطي که آمارهاي مسئولين و واقعيت هاي موجود حکايت مي کند بايد از همه راه هاي ممکن براي تامين آب آشاميدني مردم استفاده کنيم.
نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي تصريح کرد: عاملي که زاينده رود را به وضع موجود رسانده، علاوه برخشکسالي مديريت ناصحيح آب و به هم خوردن رژيم حقوق زاينده رود بود.
فولادگر از کشاورزان درخواست کرد اعتراض هاي به حق خود را از مجاري و روش هاي قانوني اعلام کنند و در عين حال گفت:اگرچه خشکسالي بي سابقه است و ذخيره سد زاينده رود از 47 سال تاسيس تاکنون به کمترين ميزان ممکن رسيده است اما کمبودها نيز بايد عادلانه باشد.
وي تصريح کرد: بهينه سازي مصرف و صرفه جويي در هر سه بخش شرب، صنعت و کشاورزي در همه مناطق و استان هاي بالادست و پايين دست بايد عملي شود.
نماينده مردم اصفهان در مجلس همچنين گفت: طرح توسعه کشاورزي خصوصا در مناطق بالادست يا در مناطق غيره بهره ور بايد کنترل و برداشت هاي غيرمجاز آب متوقف شود و آلودگي کلان شهر، فضاي سبز، رعايت مسائل زيست محيطي و حفظ باغ ها هم بايد در نظر گرفته شود.
ادامه دارد...
سيام**2021**1336
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۰۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که با حضور «سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی، مدیران عامل، معاونین و مدیران این مناطق در مشهد برگزار شد، «اروند» توانست در حوزه های حقوقی، عمران و زیربنایی و فرهنگی عنوان برتر را کسب نماید.

دیگر خبرها

  • لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه
  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • انتقال آب دریا به اصفهان روزهای خوشایندی برای زاینده‌رود رقم می‌زند
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سبزوار در حمایت از اقدام جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های امریکا
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • جلال زاده: ایران در عملیات " وعده صادق" در راهبرد و تاکتیک رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد + فیلم
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس پیگیری می‌شود
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند