Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، سیدامین قاسمی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان، امروز سه‌شنبه، ۲۸ فروردین در کارگروه گردشگری لرستان که در استانداری برگزار شد، اظهارکرد: در بحث اجرایی به واقع می‌توان گفت نزدیک به ۱۰۰ درصد رشد گردشگر در لرستان داشتیم اما در سال‌های گذشته بدلیل ارائه آمارهای مازاد، به رقم رشد ۳۶ درصدی مسافران نوروزی را داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به تعامل و همکاری خوب تمام دستگاهای عضو ستاد نوروزی لرستان اشاره و تصریح کرد: خادمین ستاد در واقع نوروربانان بی‌نوروز بودند که به موجب رشد ۳۶ درصدی آمار بازدیدکنندگان مسافران نوروزی از لرستان شدند.
قاسمی با بیان این‌که نوروز ۹۷ به‌لحاظ کیفیت ارائه خدمات بهتر از سال‌های گذشته بود، افزود: همراهی و تلاش سازمان‌های مردم‌نهاد، اصحاب رسانه و گروه‌های هنری و فرهنگی، اخلاق نیک مردم لرستان و زیربنای صفات مهمان‌نوازی لرستان در افزایش آمار مسافران نوروزی تاثیر داشت.
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری به برگزاری ۱۰۰ جلسه درون دستگاهی برای نوروز امسال و ارائه خدمات توسط ۴ هزار نفر روز به مسافران نوروزی اشاره و خاطرنشان کرد: تلاش جهت ثبات قیمت‌ها، راه‌اندازی اورژانس، فعالیت کشیک‌های نوروزی، استفاده از دو بالگرد، طراحی بروشورهای آموزشی، ارائه خدمات اطلاع‌رسانی توسط هزار و ۳۰۰ نفر به مسافران نوروزی طی ایام نوروز انجام شده است.
وی افزود: توزیع یک میلیون بروشور، راه‌اندازی وای‌فای رایگان و ایجاد تورهای لرستان‌گردی نیز از اهم فعالیت‌های ستاد نوروزی لرستان بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۰۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگردان «نوروز» عضو سیفژ شد

به گزارش خبرنگار مهر، سهیل موفق کارگردان سینما که پیش از این آثار «پاستاریونی» و «شکلاتی» را در حوزه نوجوان ساخته است و هم اکنون نیز فیلم سینمایی «نوروز» را بر پرده سینما دارد، به عضویت سیفژ درآمد.

سیفژ (CIFEJ) اولین‌بار در سال ۱۹۵۵ تحت نظارت یونسکو در بروکسل تاسیس شد و هدف اصلی آن ترویج تولید فیلم ها و رسانه‌های دیداری و شنیداری با تنوع فرهنگی، هنری، آموزشی، آموزنده و در عین حال سرگرم کننده به‌ویژه برای کودکان و جوانان است.

سیفژ از طریق چنین آثاری و همچنین ارایه آموزش گروهی، آنها را تشویق می‌کند تا به حقوق خود و دیگران احترام بگذارند، به تنوع فرهنگی احترام بگذارند، در برابر تفاوت‌های نژادی، زبانی و مذهبی مدارا کنند. بنابراین تفاهم را در میان ملت‌ها توسعه می‌دهد.

«نوروز» آخرین اثر سهیل موفق در حوزه کودک و خانواده با محوریت موضوع نوروز باستانی با هنرمندی علی نصیریان، شبنم مقدمی، مهدی هاشمی، افشین هاشمی، مهتاب ثروتی، علی بوراک جیلان و علیرضا آرا محسوب می‌شود که هم اکنون بر پرده سینما است.

کد خبر 6101305 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • کارگردان «نوروز» عضو سیفژ شد
  • ظرفیت هتل‌ها و مراکز اقامتی استان فارس تکمیل شد
  • عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: دولت در زمینه کتاب‌خوانی خدمات خوبی به روستاها ارائه کرده است
  • سفر بدون ویزا به چین تمدید شد
  • نبض گردشگری اروپا در دست چینی‌ها
  • ثبت حدود۷۰ هزار نفر شب‌اقامت در محل‌های اسکان شهرداری در نوروز ۱۴۰۳
  • حدود۷۰ هزار نفر شب‌اقامت در محل‌های اسکان شهرداری در نوروز ۱۴۰۳
  • ارائه خدمات فرودگاهی به ۳ هزار و ۲۰۰ مسافر در روز
  • بازدید سفرای ۴ کشور خارجی از جاذبه‌های الموت
  • اجرای طرح توسعه خدمات فرودگاهی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی