Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدخترگفت:حمایت از کالای ایرانی با محوریت اقتصاد مقاومتی به یک گفتمان ملی تبدیل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرهنگ محمد محمودوند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدختر درگفتگو با خبرنگاربیان روز با اشاره به شعار امسال با عنوان"حمایت از کالای ایرانی"اظهار داشت:  در راستای مبارزه با پدیده قاچاق و حمایت از کالای بسیج برنامه های پیش‌بینی شده تا این مهم دنبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد: برخی از کارگاه‌ها در پلدختر نیمه‌تعطیل و بعضا راکت شدند و نامگذاری امسال به این واسطه است که همه دست به دست هم بدهیم تا از کالای ایرانی حمایت و از ورود کالای قاچاق جلوگیری شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر با بیان اینکه با حمایت از کالای ایرانی اشتغالزایی و رونق اقتصادی حاصل می شود گفت: جنس بی‌کیفیت وارداتی بازار ما را تسخیر کرده و عمده مراکز تولیدی و کارگاهای ما را به تعطیلی کشانده است.

محمودوند ادامه داد: در زمینه تولید کالای ایرانی و ارائه راهکارهای مفید و علمی برای ارتقای کیفیت کالاهای تولید داخل همه باید کمک دهیم.

وی تصریح کرد: رسانه‌های جمعی، بویژه صدا و سیما در فرهنگ‌سازی و تشویق و ترغیب مردم برای استفاده از کالاهای ایرانی، می‌توانند نقش اساسی و بسزایی ایفا کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر یادآورشد: بسیجیان نیز با وحدت کلمه و توکل به خدا و تقویت روحیه انقلابی خود و مردم و جوشش غیرت دینی و ایرانی در راستای استفاده از کالای ایرانی و تقویت تولید داخل همت کنند.

وی یادآورشد: این خواسته ولایت تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی می بایست تبدیل به یک فرهنگ شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر خاطر نشان کرد: درکمک به تولید داخلی وکالای ایرانی همه مردم ومسئولان همت مضاعف داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۰۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور غلامرضا خاکساری سپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حجت الاسلام رضا محمدی مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حمید پورحسینی مسئول بسیج دانشجویی استان همدان برگزار شد؛ در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حسین زیادی، محمد حسین عزیزی به عنوان فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان معرفی شد.

کد خبر 6092430

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای و گفتمان‌سازی شعار سال تدوین شد
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل و اوباش
  • ‌مهم‌ترین ‌در تحقق شعارهای سال، توجه به حمایت از تولید ملی است
  • غیرت؛ دگرگونی عقلانی