Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@12:35:28 GMT

دستگیری سرکرده مخوف باند ترانزیت موادمخدر

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۱۰۵۰۹

دستگیری سرکرده مخوف باند ترانزیت موادمخدر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری سرکرده یک باند سازمان یافته موادمخدر خبر داد که علاوه بر تهیه انواع سلاح سبک و سنگین، اقدام به ترانزیت بیش از ۱۰۰ تن انواع مواد مخدر کرده بود.

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری سرکرده یک باند سازمان یافته موادمخدر خبر داد که علاوه بر تهیه انواع سلاح سبک و سنگین، اقدام به ترانزیت بیش از ۱۰۰ تن انواع مواد مخدر کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محمد قنبری در تشریح جزئیات دقیق این خبر گفت: یگان‌های عملیاتی پلیس شهرستان سراوان با تلاش شبانه‌روزی و اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری سرکرده باند سازمان یافته موادمخدر شدند.

وی در ادامه اظهار داشت: پس از ماه‌ها اقدامات اطلاعاتی و تخصصی گسترده، آخرین محل تردد این قاچاقچی در شهرستان سراوان توسط پلیس شناسایی و روز گذشته در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به گستردگی اقدامات متهم دستگیر شده اشاره کرد و گفت: نامبرده در چندین فقره درگیری مسلحانه با ماموران، چندین فقره آدم ربایی، ترانزیت بیش از صد تن موادمخدر و تهیه سلاح‌های سبک و سنگین دخالت داشته که رسیدگی به اتهامات نامبرده با همکاری دستگاه قضائی در حال پیگیری است. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Mq1

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۰۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قتل یک شهروند ۳۲ ساله در شهرستان سلسله موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
سردار  یحيی الهی افزود:در تحقيقات پليسی مشخص شد قاتل با برنامه ريزی از پيش طراحی شده مقتول را تحت نظر داشته و با لباس مبدل زباله گردی وی را در جلوی منزل خود با استفاده از تاريکی شب و خالی بودن کوچه از تردد با شليک گلوله به قتل می رساند و سريعا از محل متواری می شود.
وی افزود:مأموران پس هماهنگی قضايی، با اقدامات ميدانی وشگرد های خاص پليسی وی را کمتر از يک هفته شناسايی و طی يک عمليات منسجم دستگير کردند.
فرمانده انتظامی استان لرستان گفت:متهم علت قتل را اختلافات شخصی عنوان کرد که برای سير مراحل قانونی به مراجع قضایی شد .

 

 

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت