Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - خرم آباد - ايرنا - رئيس راهداري و حمل و نقل جاده اي سلسله گفت: سال گذشته پنج هزار تابلو و علائم هشدار دهنده در جاده هاي اين شهرستان نصب شد.

محسن ملکي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با اشاره به انجام 15 هزار متر مکعب عمليات ريزش برداري و خاکبرداري کنار جاده هاي شهرستان، اظهار کرد: يکهزار تن آسفالت سرد و گرم نيز براي لکه گيري هندسي راه هاي شهرستان مصرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به انجام 20 کيلومتر تسطيح و شيب بندي شانه هاي راه در شهرستان، عنوان کرد: سال گذشته 300 کيلومتر عمليات اصلاح قنو (تسطيح کنار جاده ) نيز در راه هاي اصلي و فرعي روستايي سلسله صورت گرفت.
شهرستان سلسله داراي 266 روستا است.
اين شهرستان با 75هزار نفر جمعيت يکي از شهرستانهاي استان لرستان است که مرکز آن شهر الشتر است و از شمال به شهرستان دلفان، از جنوب به شهرستان خرم آباد و از شرق به شهرستان بروجرد محدود است.
آخرين اخبار و رويدادهاي استان لرستان، ايران و جهان علاوه بر سايت ايرنا لرستان در کانال تلگرامي @irnalorestan نيز منتشر مي شوند.
7265/6060
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۳۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان

ایسنا/لرستان مدیردرمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: بیش از ۶۰ پزشک متخصص، عمومی و دندانپزشک در بیمارستان صحرایی دلفان به صورت جهادی برای ارائه خدمات تخصصی به صورت جهادی حضور خواهند داشت.

دکتر سیاوش بیرانوند در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بیمارستان صحرایی شهدای حاج عمران در مناطق محروم دلفان مستقر می‌شود تا خدمات درمانی را به اهالی منطقه فرهادآباد شهرستان دلفان ارائه دهند. این بیمارستان در شهرستان دلفان به همت بسیج جامعه پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی لرستان و سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان در این منطقه مستقر می‌شود.

مدیردرمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: به منظور ارائه خدمات رایگان به مناطق محروم استان، فردا  جمعه هفتم اردیبهشت ماه، ۲۰ پزشک متخصص، ۲۰ پزشک عمومی و ۲۰ نفر کادر دندانپزشکی و دندانپزشک در بیمارستان صحرایی در مستقر می‌شوند و به اهالی منطقه فرهادآباد به صورت جهادی ارائه خدمات خواهند کرد.

بیرانوند افزود: در صورتی که اهالی منطقه با تشخیص پزشکان مستقر در بیمارستان صحرایی نیاز به خدمات فوق تخصصی داشته باشند، آنها را به بیمارستان‌های مرکز لرستان ارجاع خواهیم داد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • سلسله قطب تولید کلزای لرستان
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • یکپارچه سازی اراضی لرستان ضروری است
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • افزایش ‌مسمومیت ناشی از مصرف قارچ‌های سمی در لرستان طی هفته گذشته
  • فلسفه چینی: سفری به ژرفای اندیشه شرقی
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • چرا آمریکایی‌ها در طبس زمین‌گیر شدند؟/ آغاز سلسله شکست‌های آمریکا در مقابل ایران+ عکس
  • هوش مصنوعی به داد حیوانات در تصادفات جاده‌ای رسید
  • راه اندازی سه پاسگاه محیط‌بانی در لرستان