Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفری در مورد البسه تیم ملی و قرارداد فدراسیون با کمپانی آدیداس صحبت کرد.

طرفداری- نماینده شرکت آل‌اشپورت در خاورمیانه می گوید همین حالا در فاصله ۲ ماه به آغاز جام جهانی می‌توانم بگویم که حاضرم ۲۰۰۰ پیراهن برای تماشاگران و ۲۰۰۰ پیراهن برای تیم ملی با تکنولوژی که شرکت آدیداس به آن اشاره می‌کند آماده کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید جعفری نماینده شرکت آل‌اشپورت در خاورمیانه در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در خصوص حذف یوز ایرانی از روی پیراهن‌های تیم ملی فوتبال اظهار داشت:

متأسفانه کار بزرگی را که ۴ سال قبل انجام داده بودیم و هم من و هم دوستان در فدراسیون زحمات زیادی برایش کشیده بودند به راحتی از بین رفت.

وی افزود:

سختی‌های زیادی کشیدیم تا پلنگ ایرانی را که نسلش در حال انقراض بود با طرحی زیبا به مردم دنیا معرفی کنیم و در آن زمان موافقت فیفا را هم گرفتیم که این موافقت مقطعی هم نبود اما به خاطر اشتباهاتی که دوستان در کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال داشتند این فرصت برای ما از بین رفت. متاسفانه به این بهانه که این موضوع از نظر تنفسی برای بازیکنان مشکل ایجاد می‌کند یوز را از روی پیراهن حذف کرده ولی شما ببینید پیراهن‌های آدیداس برای تیم‌های ملی ژاپن، آلمان و اسپانیا هم طراحی شده و حتی طرح روی پیراهن تیم‌های ملی این کشورها بزرگ‌تر از یوز ایرانی است.

وی تأکید کرد:

شب گذشته متوجه شدم که اصلاً طرحی ارائه نشده و از روی کاتالوگ‌های سالانه که آدیداس به کشورهای مختلف می‌دهد پیراهن تیم ملی را انتخاب کردند، ای کاش فدراسیون فوتبال همان موقع روی یوز ایرانی اصرار می‌کرد و آدیداس هم قطعاً راهکارهایی برای این موضوع داشت. مثلاً می‌شد از تکنولوژی‌های دیجیتال پرینتینگ که به جای حرارت بالا از آب سرد استفاده می‌شود برای پیراهن تیم ملی با یوز ایرانی بهره برد که به پیراهن آسیب وارد نکند. بحث کول‌مکس و دیگر موارد فقط بهانه است و فکر می‌کنم مطرح کردن این موضوعات نوعی کج‌سلیقگی باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از وی سئوال و یا کمکی خواسته شد یا خیر، گفت:

از من نه سئوال پرسیدند و نه کمک خواستند. بارها گفتم که می‌توانم به فدراسیون کمک کنم و حتی دوست نداشتم برند خودم را به تیم ملی ایران تحمیل کنم حتی در مقطعی نمی‌خواستم با برند آل‌اشپوررت همکاری کنم ولی به فدراسیون اعلام کردم که از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد.

وی در پایان گفت:

متأسفانه هیچ امتیازی از شرکت آدیداس نگرفته‌ایم و امتیازاتی را هم که داشتیم در حال پس دادن هستیم. در حالیکه گفته می‌شود برای زدن طرح ۹ ماه تا یکسال فرصت لازم است ولی من همین حالا در فاصله ۲ ماه به آغاز جام جهانی می‌توانم بگویم که حاضرم ۲۰۰۰ پیراهن برای تماشاگران و ۲۰۰۰ پیراهن برای تیم ملی با تکنولوژی که شرکت آدیداس به آن اشاره می‌کند آماده کنم اما فدراسیون قرارداد خود را با شرکت آدیداس بسته و دیگر کاری از دستمان ساخته نیست.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۳۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه‌کرد ۲۰۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم در حوزه توزیع برق چالدران

فرماندار شهرستان چالدران گفت: در طول دولت سیزدهم بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه برق چالدران در زمینه‌های مختلف هزینه شده است.

محمدرضا عبدالله‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی درباره اقدامات انجام شده جهت نصب دستگاه ترانسفورماتور جدید در توزیع برق چالدران اظهار کرد: پست ۱۳۲ کیلوولت چالدران یکی از پست‌های مهم در چالدران است که نقش مهم و تأثیرگذاری را در پایداری شبکه برق و اصلاح افت ولتاژ منطقه بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه یک ترانسفورماتور جدید با ظرفیت ۱۵ مگاولت آمپر در محل پست فوق توزیع برق چالدران نصب می‌شود، افزود: با اقدامات انجام گرفته در آینده نزدیک ظرفیت برق چالدران به ۳۰ مگاولت آمپر افزایش پیدا می‌کند.

فرماندار شهرستان چالدران گفت: این افزایش ظرفیت ۱۵ مگاولت آمپری در آستانه ورود به پیک مصرف در سال ۱۴۰۳ کمک خواهد کرد تا برق مشترکان منطقه و بخش خانگی تأمین و پایدارتر شود.

عبدالله‌نژاد با بیان اینکه برای راه‌اندازی و نصب این سیستم جدید بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه می‌شود، ادامه داد: در طول دولت سیزدهم بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه برق چالدران در زمینه‌های مختلف هزینه شده است.

کد خبر 751747

دیگر خبرها

  • هزینه‌کرد ۲۰۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم در حوزه توزیع برق چالدران
  • سامانه «۴۵۵۰۰» آماده دریافت گزارش تخلفات انتخاباتی
  • پروژه قطار شهری اصفهان-نجف‌آباد آماده کلنگ‌زنی است
  • ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در تاکسی
  • تلگرام تحت نظارت بلژیک
  • حق داشتن نماینده حقوقی برای تمام شرکت‌ها به رسمیت شناخته شد
  • خدمت‌رسانی جهادگران فنی و حرفه‌ای به ۲۰۰۰ نفر در روستاها
  • ابهام در مورد شرکت چینی تامین کننده VAR/ تخصص در بیلیارد و تنیس!
  • چگونگی استفاده از هوش مصنوعی برای جلوگیری از قاچاق چوب + فیلم
  • فوتبال نماینده آموزش برای کودکانمان است