Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: دبیراجرایی دهمین کنگره انجمن ژئوپلیتیک و دومین همایش ملی جغرافیا و مناطق مرزی ایران گفت: ۲۳۰ مقاله به دبیرخانه همایش ملی جغرافیا و برنامه ریزی مناطق مرزی ایران ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، محمد اسکندری ثانی امروز (28 فروردین) در افتتاحیه دهمین کنگره انجمن ژئوپلیتیک و دومین همایش ملی جغرافیا و برنامه ریزی مناطق مرزی ایران اظهار کرد: محور شرق بسیار مناسب برای ترانزیت است و خراسان جنوبی می تواند نقش کلیدی در توسعه این محور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه 230 مقاله به دبیرخانه همایش ملی جغرافیا و برنامه ریزی مناطق مرزی ایران ارسال شده است، افزود: در نهایت 120 مقاله به صورت شفاهی و 70 مقاله به صورت پوستر و چکیده مقالات پذیرفته شده است.

 

اسکندری ثانی با اشاره به اینکه 40 مقاله نیز توسط داوران رد شده، عنوان کرد: در این همایش چهار نشست علمی و یک نشست ویژه و تخصصی برگزار می شود.

 

دبیراجرایی دهمین کنگره انجمن ژئوپلیتیک و دومین همایش ملی جغرافیا و مناطق مرزی ایران بیان کرد: دانشگاه بیرجند در توسعه شرق کشور نقش مهمی دارد و می تواند مرکز و ثقل ظرفیت سازی محور شرق باشد.

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهید مدافع حرم خبرگزاری شبستان دولت حمایت از کالای ایرانی آمریکا واکنش ایران به حمله آمریکا به سوریه حمله آمریکا به سوریه شبستان یزد مجلس بسیج همایش ملی جغرافیا و برنامه ریزی مناطق مرزی ایران ارسال مقاله خراسان جنوبي کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۳۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت

به گزارش خبرگزاری مهر، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت تا پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت، به دلیل استقبال گروه های مردمی و استان های سراسر کشور، و با موافقت رییس ستاد ملی جمعیت مهلت ارسال در بخش های هفت گانه این جشنواره تمدید شد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش های خانواده، رسانه، سازمان های مردم نهاد، دستگاهای اجرایی، شرکت ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت jameyat.ir مراجعه کنند.

کد خبر 6092935

دیگر خبرها

  • بیست و هفتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • برنامه‌ریزی برای پژوهش در محور‌های سوخت پاک و هوش مصنوعی
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان + فیلم
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • ارائه ۱۱ مقاله در همایش علمی «اسوه حسنه» در مرکز گلستان
  • دریا باید محور توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر قرار گیرد