Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - يزد - ايرنا - معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد در پيشنهادي اعضاي شوراي شهر ورزنه و انجمن صنفي کشاورزان شرق اصفهان را براي بررسي وضعيت مصرف آب انتقالي به اين استان و انعکاس نتيجه آن به مردم اصفهان به يزد دعوت کرد.

به گزارش ايرنا، محمدعلي طالبي در صفحات شخصي خود در برخي شبکه هاي اجتماعي با انتشار پستي اعلام کرد: از شوراي شهر ورزنه و انجمن صنفي کشاورزان شرق اصفهان دعوت مي‌کنم با حضور در استان يزد و ديدار با مسئولان ذيربط از هر نقطه و منطقه که مورد درخواست آنان است، وضعيت مصرف آب انتقالي به استان يزد را بررسي و نتيجه را صادقانه به هموطنان عزيز در استان اصفهان منعکس کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون استاندار يزد در اين پست يادآور شده: تکرار تعرض به خط انتقال آب شرب يزد؛ بازي با حياتي ‌ترين نياز جمعيت ميليوني يک استان است و مشکلات ايجاد شده در شرق اصفهان فراتر از مباحث اقتصادي و معيشتي کشاورزان شرق اصفهان بايد تحليل شود.
وي افزوده است: ما در مرزهاي سقوط اخلاقي و افول سرمايه اجتماعي انسجام بخش قرار داريم و بايد به طور جدي، نگران آينده مشترکمان باشيم.
طالبي در ادامه اين يادداشت افزوده است: ميان يزد و اصفهان هيچ گاه در طول زمانهاي گذشته اختلاف چشمگيري نبوده و مي توان ادعا کرد که اين دو استان اساسا تاريخ و هويتي مشترک دارند، اما اين روزها موضوع آب و کمبود منابع اين مايه حيات، يزد و اصفهان را به صفحه اول اخبار برده است.
وي همچنين در اين پيام متذکر شده: به گمانم در کنار همه پيگيري هاي فني و حقوقي که براي حفظ حق مردم مي شود، لازم است نخبگان فرهنگي و اجتماعي 2 استان با اين موضوع فعالانه تر برخورد کنند و با راه اندازي يک فضاي گفت و گوي عمومي و تقويت کانالهاي ارتباطي ميان نخبگان دو طرف، مانع از آن شوند که اختلافات اين چنين، ريشه دار شده و به سرمايه اجتماعي ما لطمه وارد سازد.
تخريب چند باره حوضچه و خطوط برق رساني خط انتقالي آب به يزد در منطقه شرق اصفهان در يک هفته اخبر تامين آب شرب خشک ترين استان کشور را با مخاطره جدي مواجه کرده است.
آب انتقالي به يزد که از ارتفاعات کوهرنگ در استان چهارمحال و بختياري تامين مي شود، فقط به شرب مردم استان يزد اختصاص مي يابد.
با توجه به عرصه هاي بياباني، محدوديت منابع آب شيرين و افزايش جمعيت، آب موجود در استان يزد تنها 40 درصد نياز مردم اين استان را پاسخ مي دهد و بقيه آب شرب شهروندان بايد از خارج از اين استان تامين شود.
طرح تامين آب استان يزد هم اکنون از منابع مختلف از جمله خليج فارس و درياي عمان در دست بررسي و مطالعه است.
7532/ 6014/
@irnayazdd
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۳۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ایجاد محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی خبر داد.

سرهنگ فیروز کشیر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره محدودیت ایجاد شده در این بزرگراه گفت: از بامداد امروز، شاهد بارش های شدیدی و در پی آن ایجاد گل و لای و ریزش رسوبات در بزرگراه شهید خرازی محدوده بعد از خیابان اردستانی هستیم. 

وی افزود:از شهروندان درخواست می کنیم از مسیرهای جایگزین استفاده کرده و وارد این اتوبان نشوند. 

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: عوامل پلیس راهور در محل حضور دارند تا محدودیت ایجاد شده را مدیریت کنند. همچنین عوامل شهرداری برای رفع این موانع پای کار هستند.

به گفته کشیر، زمان پایان این محدودیت تردد، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری | بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»
  • درخواست پلیس از تهرانی‌ ها؛ وارد این اتوبان نشوید
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • تشکر معاون استاندار خوزستان از شرکت توسعه نیشکر برای کمک به کشاورزان منطقه
  • تقدیر معاون استاندار زنجان از گروه‌های جهادی
  • قطع آب و خسارت به محصولات دغدغه‌ی کشاورزان قزوینی+ فیلم
  • تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد
  • رئیس اتاق اصناف کشاورزی مشکلات کشاورزان را به معاون وزیر منتقل کرد
  • بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان
  • پیشنهاد اصلاح موادی از قانون کار برای حمایت از کارگران