Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-02@02:12:08 GMT

هواپیماهایی با دکوراسیون لوکس!+عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۱۵۴۶۹

هواپیماهایی با دکوراسیون لوکس!+عکس

خبرگزاری میزان- با افزایش مسافرت های هوایی، شرکت های هواپیمایی به منظور کسب درآمد بیشتر و جلب رضایت مشتریان به دنبال ایجاد تغییرات اساسی در دکوراسیون داخلی هواپیماها هستند. به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، در هواپیما‌های آینده خبری از صندلی‌های به هم چسبیده و فضای محدود برای قراردادن پا نیست و شرکت‌های هواپیمایی قصد دارند فضای داخلی هواپیما‌ها را به فضای آپارتمان‌های محل زندگی شبیه‌تر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در جریان برگزاری مراسم اعطای جوایز مسابقه کریستال کابین در هامبورگ آلمان، نمونه‌هایی از طراحی‌های جدید بخش درجه یک هواپیما‌های مدرن به معرض نمایش گذاشته شد.  
در رقابت یادشده شرکت هواپیمایی قطر جایزه بهترین طراحی مفهومی کابین را برای سیستم بیزینس کلاس Qsuite خود دریافت کرد که به طور محدود عملیاتی نیز شده است. این طراحی به گونه‌ای صورت گرفته که چندین نفر می‌توانند در حین پرواز جلسات تجاری و کاری برگزار کنند و با نشستن در روبروی هم به نمایشگر و تلویزیون هم دسترسی داشته باشند. صندلی‌های بزرگ و فضای باز و آزاد از جمله دیگر مزایای این سبک طراحی است.

پس از پایان جلسه یا گفتگوی چند نفره می‌توان فضای این کابین را با چرخاندن صندلی‌ها و برخی تغییرات کوچک دیگر تغییر داد و آن را به اتاقی با تخت خواب دونفره برای خواب و استراحت تغییر داد. این اولین بار است که در پرواز‌های تجاری فضای بزرگی در قالب تخت خواب دونفره در نظر گرفته می‌شود.

شرکت دیگری که برنده یکی از جوایز طراحی این رقابت شد، Rockwell Collins نام دارد که سقف کابین هواپیما را به یک نمایشگر بزرگ بصری آسمان مبدل کرده است تا مسافران بتوانند در حین پروازآسمان شب را تماشا کرده و از مشاهده زیبایی‌های آن لذت ببرند. همچنین پخش آگهی‌های تبلیغاتی نیز از این طریق ممکن است.

برای بهره گیری بیشتر از زمان پروازهدست‌های واقعیت مجازی نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا آن‌ها بتوانند بر روی نمایشگر مقابل خود به طیف گسترده‌ای از خدمات تفریحی و تجاری مبتنی بر فناوری واقعیت مجازی و به خصوص فیلم‌های سه بعدی دسترسی داشته باشند.

منبع: مهر

انتهای پیام/   خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۵۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه‌های آنلاین طراحی شد

علی وکیلی، مدیرعامل یک شرکت خلاق فعال در زمینه برندینگ مستقر در کارخانه نوآوری آزادی، به خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا درباره یکی از روش‌های نوین برندینگ محصولات که توسط این شرکت خلاق ارائه شده است، توضیح داد: طراحی یک موزه آنلاین برای صنایع و واحدهای تولیدی در راستای برندینگ محصولات و شناخته‌شده‌تر کردن آن‌ها یکی از روش‌های نوین برندینگ توسط این شرکت است.

وی در همین راستا افزود: در اکثر مواقع یک تاریخچه منسجم از فعالیت‌ها، محصولات، افتخارات و خلاصه تمام امور مربوط به یک برند، وجود ندارد یا شاهد این هستیم که خیلی از شرکت‌ها، درقالب روش‌های سنتی مانند بروشور، اطلاعات و خدمات مربوط به خوود را به مشتری ارائه می‌کنند.

وکیلی توضیحات دقیق‌تری از روش نوین این مجموعه برای طراحی موزه آنلاین ارائه کرد و گفت: درواقع، این موزه‌ها براساس چند مرحله اساسی، طراحی مفهوم یا مفهوم‌سازی، طراحی آنلاین و شبکه‌سازی محصول و درنهایت طراحی معماری تکنولوژیکال، طراحی می‌شوند.

وی ادامه داد: این خدمات بر بستر وب و طراحی موزه‌های‌ آنلاین براساس قصه و روایت هر برند و محصول ارائه می‌شوند.

این فناور حوزه برندینگ درباره نحوه اجرایی‌سازی ایده‌ها برای برندینگ محصول توسط این مجموعه توضیح داد: اساس کار شرکت به‌صورت«EPC» یا سیستم کار طراحی، تامین تجهیزات و اجرای پروژه  از صفر تا صد توسط کارفرما است.

 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موزه‌های آنلاین طراحی شد
  • افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها
  • اضافه شدن ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور
  • ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه شد
  • دومين پل هوایی (ايربريج) در فرودگاه کرمان راه اندازی می شود
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • جنجال سفر‌های هوایی لوکس دیوید کامرون
  • توسعه حمل و نقل بر پایه هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کارخانه نوآوری آزادی
  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی
  • تحقق ۹۰ درصدی بودجه بیمه معلم در رشته باربری