Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فرمانده نیروهای داوطلب مردمی عراق از آغاز عملیات پاکسازی دو جزیره الانبار و الثرثار از لوث بقایای گروه تروریستی داعش خبر داد. ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳ بین الملل آسیای غربی نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از الفرات نیوز، "کریم الخاقانی" فرمانده محور شرق الانبار در حشدالشعبی عراق امروز سه‌شنبه از آغاز عملیات پاکسازی دو جزیره "الأنبار" و "الثرثار" از لوث بقایای گروه تروریستی داعش خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیروهای عملیات الانبار و عمیلات شرق الانبار با همکاری نیروهای داوطلب مردمی، عملیات سامراء و عملیات بغداد، صبح امروز عملیاتی را برای پاکسازی دو جزیره الانبار و الثرثار از لوث بقایای گروه تروریستی داعش آغاز کردند.

هلاکت سرکرده داعش در منطقه امام ویس در استان دیالی

کمیته امنیتی شورای استان دیالی امروز سه شنبه اعلام کرد که سرکرده گروه تروریستی داعش در ناحیه "امام ویس" در شمال شرق این استان، در پی عملیات کمین نیروهای داوطلب مردمی عراق به هلاکت رسیده است.

صادق الحسینی رئیس کمیته امنیتی شورای استان دیالی با اعلام این خبر گفت که گروه تروریستی داعش در سه ماهه اول سال 2018 میلادی حدود 30 تن از سرکرده‌ها و عناصر خود را در پی عملیات‌های منحصر به فرد نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی عراق در مناطق مختلف دیالی از دست داده است.

نیروهای داوطلب مردمی عراق اخیرا کمین‌های منحصر به فردی در مناطق مختلف دیالی نصب کردند که به کشته شدن شماری از سرکرده‌ها و عناصر گروه تروریستی داعش منجر شد.

حمله تروریستی داعش به اطراف "الاسحاقی" در جنوب سامراء

یک منبع در پلیس عراق گفت که یک عامل انتحاری خود را در مرکز پلیس "دلف" در نزدیکی روستای "العذیه" در جنوب الاسحاقی واقع در جنوب سامراء در استان صلاح الدین منفجر کرد و پس از آن تروریست‌های داعشی به این مرکز حمله مسلحانه کردند که در پی این حملات، دو تن از نیروهای امنیتی عراق کشته و دو نفر نیز زخمی شدند.

یک منبع که خواست نامش فاش نشود گفت: نیروهای امنیتی کنترل اوضاع را به دست گرفته‌اند و این نیروها همراه با نیروهای گردان‌های السلام، تفتیش این منطقه را آغاز کرده‌اند.

گروه تروریستی داعش هر از گاهی به مناطق آزادشده در استان صلاح الدین حمله می‌کند و این در حالی است که نیروهای عراقی این حملات را دفع و خسارات مالی و جانی سنگینی به تروریست‌ها وارد می‌سازند.

انهدام 9 تونل داعش در نزدیکی مرزهای سوریه

"یحیی رسول" سخنگوی مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق در بیانیه‌ای گفت که نیروهای فرماندهی عملیات نینوا، 9 تونل و یک مرکز اقامت گروه تروریستی داعش را در استان نینوا منهدم کردند.

وی افزود: نیروهای فرماندهی عملیات نینوا همچنین 5 جعبه حاوی 143 عدد بمب کشف و 21 بمب دیگر را خنثی کردند.

انتهای پیام/

R36348/P36442/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۵۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن: عملیات در دریای مدیترانه بزودی آغاز می‌شود؛ تدارک یک میلیون رزمنده

به گزارش همشهری‌آنلاین، «عملیات در دریای مدیترانه آغاز خواهد شد..منطقه برای عملیات به دقت تحت رصد است». این بخشی از مصاحبه بامدادی امروز ضیف‌الله الشامی با شبکه المیادین لبنان است.

وی تاکید کرد که صنعاء دارای توانمندی‌هایی است که به آن اجازه می‌دهد تا در خط مقدم حمایت از مردم فلسطین بایستد. عملیاتی که نیروهای مسلح یمن آغاز کرده تنها با توقف جنگ علیه نوار غزه متوقف خواهد شد.

وزیر اطلاع‌رسانی دولت نجات ملی یمن با تاکید بر اینکه این عملیات طی روزهای آتی کلید خواهد خورد، گفت که تجارت هر طرفی در جهان که با اشغالگر اسرائیلی ارتباط دارد، تحت تاثیر این موضوع قرار خواهد گرفت و هدف نیروهای مسلح یمن خواهد بود.

وی با پیش‌بینی این‌که شمار رزمندگان آماده این نبرد بزودی به یک میلیون نفر می‌رسد، تصریح کرد که در صورت حصول توافق آتش‌بس غزه، نیروهای مسلح یمن با دقت میزان صداقت رژیم اشغالگر در توقف جنگ را رصد می‌کند، زیرا دشمن صهیونیست «فریبکار» است.

پیش از این سخنگوی نیروهای مسلح یمن سرتیپ یحیی سریع از آغاز مرحله چهارم تشدید تنش علیه رژیم صهیونیستی خبر داده و اعلام کرده بود که این مرحله شامل هدف قرار دادن کلیه‌ کشتی‌هایی است که ممنوعیت ناوبری اسرائیل را نقض کنند از جمله کشتی‌هایی که از دریای مدیترانه عازم بنادر فلسطین اشغالی هستند. نیروهای مسلح یمن در هر منطقه‌ای که به این کشتی‌ها دسترسی داشته باشند، آنها را هدف قرار می‌دهند.

الشامی امروز تاکید کرد که یمنی‌ها در حمایت ازمقاومت در فلسطین اشغالی، مطالبات خاصی ندارند و روند پشتیبانی از غزه، جدای قضایای ویژه یمن است. «پیشنهادهای وسوسه‌انگیز زیادی به ما در ازای توقف حمایت از موضوع فلسطین، ارائه شد، اما مردم یمن و رهبری آن‌ تا تحقق پیروزی، موضع خود را در قبال فلسطین رها نمی‌کنند».

کد خبر 849297 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل دریای مدیترانه خبر ویژه رژيم صهيونيستى یمن

دیگر خبرها

  • چهارمین حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه رژیم صهیونیستی
  • تشدید حملات مقاومت عراق به اهداف صهیونیستی همزمان با حمله به رفح
  • خوابگردهایی که مزدوری پیشه کردند
  • اعتراف جاسوس ها درباره اطلاعاتی که به «گروه ۴۰۰» داده‌اند | افشای جزئیات شکست جاسوسی آمریکا و انگلیس
  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • یمن: عملیات در دریای مدیترانه بزودی آغاز می‌شود؛ تدارک یک میلیون رزمنده