Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از ورج، این دوربین را می توان به راحتی در داخل یا خارج از خانه یا محیط کار نصب کرد. باتری این دوربین برای ۳۶۵ روز یا یک سال استفاده کافی است و لذا ضرورتی به اتصال آن به پریز برق یا هر منبع دیگر تامین انرژی وجود ندارد.

یکی دیگر از مزایای این دوربین آن است که می توان آن را به هر سطح فلزی چسباند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آهن ربای موجود در پشت این دوربین باعث می شود که محصول یادشده به راحتی به سطوح فلزی مختلف بچسبد و استحکام و پایداری لازم را داشته باشد.

باتری این دوربین ۱۳۴۰۰ میلی آمپری بوده و توسط شرکت آنکر تولید شده که در زمینه تولید باتری برای محصولات الکترونیک پیشتاز است. دوربین مذکور تنها در صورت شناسایی هرگونه تحرک در محیط اطراف فعال می شود و دراین حالت ضبط تصویر را آغاز می کند.

حافظه ۱۶ گیگابایتی با قابلیت رمزگذاری AES و ۱۲۸ بیتی از جمله دیگر مزایای این دوربین است که باعث می شود دسترسی اشخاص ثالث به محتوای ضبط شده ناممکن شود. مشاهده این تصاویر از راه دور و برروی گوشی یا رایانه ممکن است. برنامه موبایلی Eufy هم برای کنترل و مدیریت دوربین مذکور به کار می رود. قیمت این دوربین ۲۹۹ دلار است.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۵۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه از دستگیری سارق باتری خودرو در این شهرستان با ۱۰۵ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ محمد توحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از دستگیری سارقان باتری در شهرستان ارومیه خبر داد و اظهار کرد: در پی شکایت شهروندان از سرقت باتری خودروهایشان رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: طبق اطلاعات و بررسی‌های پلیسی سارقی در این راستا شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه با بیان اینکه این فرد در تحقیقات پلیس و پس از روبرو شدن با مستندات موجود به ۱۰۵ فقره سرقت باتری از خودروهای شهروندان اعتراف کرد، ادامه داد: در این راستا همچنین دو نفر مال‌خر شناسایی و تعداد ۳۰ عدد باتری خودرو در محل مخفیگاه متهمان کشف و ضبط شد.

توحیدی عنوان کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کد خبر 749195

دیگر خبرها

  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت
  • زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود
  • فناوری‌هایی که استاندارد امنیتی ضعیف دارند ممنوع می‌شوند
  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس
  • «نمک دریا» ناخالصی‌های فلزی و غیرفلزی دارد/ نمک‌های صنعتی و سنگ نمک فاقد ید هستند
  • «نمک دریا» حاوی ناخالصی‌های فلزی و غیرفلزی است/ نمک‌های صنعتی و سنگ نمک فاقد ید هستند
  • آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان معرفی شد