Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:21:55 GMT

رونمایی از نخستین تیزر «پاسیو»

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۱۷۵۶۲

رونمایی از نخستین تیزر «پاسیو»

‍‍‍‍‍‍

دریافت 3 MB نخستین تیزر فیلم «پاسیو» به کارگردانی مریم بحرالعلومی که به عنوان یکی از ۶ فیلم ایرانی بخش‌های مسابقه در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر حضور دارد، رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، نخستین تیزر فیلم «پاسیو» به کارگردانی مریم بحرالعلومی که در بخش مسابقه جلوه‌گاه شرق (سینمای آسیا)، مسابقه فیلم‌های اول و همچنین بخش نمایش‌های بازار سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر حضور دارد، رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم «پاسیو» نخستین تجربه بلند مریم بحرالعلومی به عنوان تنها کارگردان زن در لیست فیلم‌های سینمای ایران در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر است.

در خلاصه داستان «پاسیو» آمده است: گاهی شهر با تمام بزرگی‌اش برای بعضی آدم‌ها همقواره‌ی یک پاسیو، کوچک می‌شود!

بهناز جعفری، محدثه حیرت، کریم امینی، یاسمن ترابی، حسین ملکی، بهروز قادری، سحر غمخوار، محمدرسول صفری و بابک انصاری، با حضور پوریا پورسرخ و شقایق فراهانی در ‎«پاسیو» ایفای نقش کرده‌اند.

تعدادی از عوامل این فیلم عبارتند از کارگردان: مریم بحرالعلومی، مدیر فیلمبرداری: مسعود امینی تیرانی، طراح صدا: ایرج شهزادی، مدیر صدابرداری: علی کیان ارثی، تدوینگر: سینا گنجوی، آهنگساز: بامداد بیات، طراح گریم: امید گلزاده، طراح صحنه: عباس حاجی درویش، طراح لباس: فرحناز نادری، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی نیا، نویسندگان فیلمنامه: حامد قاسمی و مریم بحرالعلومی، پخش‌کننده بین‌المللی: کمپانی الی ایمیج، تهیه‌کننده: امیر سیدزاده.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۷۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نخستین جشنواره غذای سنتی در شهر مریانج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این جشنواره که به همت شورای اسلامی شهر، شهرداری و اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری برگزار شد، ۴۰ شرکت کننده محصولات خانگی خود را ارایه دادند.

غذا‌های ارائه شده در این جشنواره شامل غذای سنتی و محلی، فست فود خانگی و شیرینی بود.

در حاشیه این جشنواره، مسابقه نقاشی هم برای کودکان برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهرستان بروجن میزبان نخستین جشنواره اقوام و سنن ایرانی
  • «سامپو» فینالیست جشنواره اسپانیا‎یی شد/ «آمرغ» به کانادا می‌رود
  • تیزر باشگاه بایرن مونیخ برای معرفی پیراهن اول فصل 2024/25 / فیلم
  • «له له» جایزه جشنواره هیوستون را گرفت
  • نخستین ربات تمام الکتریکی جهان رونمایی شد/ با توانایی حفظ سرعت ثابت
  • جایزه منتقدین جشنواره مونودرامای تونس به «آلاء» رسید
  • «آلاء» برگزیده مونودرام تونس شد
  • فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره شورت شورتز ژاپن/ رونمایی از پوستر فیلم
  • برپایی نخستین جشنواره غذای سنتی در شهر مریانج
  • رونمایی از نماد جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۵ سیشل