Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@08:14:29 GMT

رونمایی از نخستین تیزر «پاسیو»

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۱۷۵۶۲

رونمایی از نخستین تیزر «پاسیو»

‍‍‍‍‍‍

دریافت 3 MB نخستین تیزر فیلم «پاسیو» به کارگردانی مریم بحرالعلومی که به عنوان یکی از ۶ فیلم ایرانی بخش‌های مسابقه در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر حضور دارد، رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، نخستین تیزر فیلم «پاسیو» به کارگردانی مریم بحرالعلومی که در بخش مسابقه جلوه‌گاه شرق (سینمای آسیا)، مسابقه فیلم‌های اول و همچنین بخش نمایش‌های بازار سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر حضور دارد، رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم «پاسیو» نخستین تجربه بلند مریم بحرالعلومی به عنوان تنها کارگردان زن در لیست فیلم‌های سینمای ایران در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر است.

در خلاصه داستان «پاسیو» آمده است: گاهی شهر با تمام بزرگی‌اش برای بعضی آدم‌ها همقواره‌ی یک پاسیو، کوچک می‌شود!

بهناز جعفری، محدثه حیرت، کریم امینی، یاسمن ترابی، حسین ملکی، بهروز قادری، سحر غمخوار، محمدرسول صفری و بابک انصاری، با حضور پوریا پورسرخ و شقایق فراهانی در ‎«پاسیو» ایفای نقش کرده‌اند.

تعدادی از عوامل این فیلم عبارتند از کارگردان: مریم بحرالعلومی، مدیر فیلمبرداری: مسعود امینی تیرانی، طراح صدا: ایرج شهزادی، مدیر صدابرداری: علی کیان ارثی، تدوینگر: سینا گنجوی، آهنگساز: بامداد بیات، طراح گریم: امید گلزاده، طراح صحنه: عباس حاجی درویش، طراح لباس: فرحناز نادری، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی نیا، نویسندگان فیلمنامه: حامد قاسمی و مریم بحرالعلومی، پخش‌کننده بین‌المللی: کمپانی الی ایمیج، تهیه‌کننده: امیر سیدزاده.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۷۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی نخستین حلقه مستند روایی معجزه مادری در بوشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: این مستند، روایتی از مجموعه فعالیت‌های بانو رحیمه همتی طاحونه، مسوول خواهران قرارگاه فرهنگی مسجد سیدمصطفی خمینی بوشهر است.

حجت الاسلام محمد قادری افزود: خانم طاحونی بانوی فعالی است که در بستر انقلاب اسلامی علاوه بر شئون مادری نخ تسبیحی در فعالیت‌های اجتماعی است و نقشی محوری در ترویج و تحقق ارزش‌های انقلابی ایفا می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با تمجید از این کار فاخر خواستار تولید مجموعه‌های دیگری از این روایت‌ها شد و بر آمادگی صدا و سیما برای نشر چنین آثار ارزشمندی تأکید کرد.

مائده پیامی، مسوول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی نیز این مستند را روایتی از رحیمه همتی به عنوان سندی از الگوی زنان عنوان کرد که برای اولین بار انجام می‌شود و یک کار جدید از امور بانوان تبلیغات اسلامی بوشهر است.

دیگر خبرها

  • فیلم| رونمایی از نخستین موتور بنزینیِ ۶ سیلندر؛ ساخت ایران
  • نخستین موتور شش سیلندر بنزینی «ایران‌ساخت» رونمایی شد
  • نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد
  • نخستین «موتور شش سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت رونمایی شد
  • رونمایی نخستین «موتور ۶ سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • رونمایی نخستین حلقه مستند روایی معجزه مادری در بوشهر
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • مست عشق و حواشی یک پوستر
  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود