Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، عیسی فرهادی در نشست هماهنگی برگزاری سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب اظهار داشت: در نمایشگاه بین‌المللی کتاب امسال 3500 ناشر حضور دارند که 500 ناشر آن خارجی هستند.

وی افزود: روزانه 6-5 هزار کامیون کتاب به نمایشگاه منتقل می‌شود و پیش‌بینی می‌کنیم 4 میلیون بازدید از نمایشگاه کتاب صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه قطعا در اطراف نمایشگاه بین‌المللی کتاب ترافیک سنگین خواهیم داشت ولی 5 روز از 10 روز برگزاری نمایشگاه کتاب تعطیل است.

فرماندار تهران افزود: ظرفیت‌های مصلی تهران بسیار بزرگ است و دو ایستگاه متروی مصلی و شهید بهشتی نیز می‌تواند بازدید کنندگان نمایشگاه را به شکل مناسبی هدایت کند.

فرهادی گفت: در روزهای برگزاری نمایشگاه کارگاه‌های اطراف آن تعطیل خواهد شد و بازدیدهای لازم نیز از نمایشگاه کتاب توسط دستگاه‌های ذی‌ربط انجام می‌شود.

وی افزود: قرار شده 600 دوربین نیز با هدف نظارت و امنیتی توسط اتحادیه ناشران علی‌رغم دوربین‌های موجود در مصلی نصب شود.

فرهادی با اشاره به اینکه قطعا سران قوا نیز از نمایشگاه بازدید خواهند کرد، گفت: تمامی تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی تهران اتخاذ شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۷۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه تهران - کرج

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ "پیمان کرمی" روز یکشنبه اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس در آزادراه کرج - تهران از پل فردیس تا کلاک و در ادامه در محدوده گرمدره کرج سنگین است.

بیشتر بخوانید: چطور عوارض آزادراهی را الکترونیکی پرداخت کنیم؟

وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج - قزوین در برخی مقاطع پرحجم گزارش شده است.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند تا از هرگونه حوادث رانندگی پیشگیری شود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229451 برچسب‌ها وضعیت راه ها

دیگر خبرها

  • خودنمایی «سیاه قلم‌های بانوان» کردستانی در گالری سوره سنندج
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی با ۵۰ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب/ بن دانشجویان ۷۰۰ هزار تومان شد
  • هزاره ققنوس با ۸۰۰ عنوان کتاب به مصلی می‌آید
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه تهران - کرج
  • تور‌های بازدید از نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشور‌ها را فعال کنیم
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها فعال شوند
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها شوند
  • برگزاری نمایشگاه پرمخاطب و ترافیک تهران
  • برای رهایی از مشکلات ترافیکی باید به سمت استفاده از فناوری‌های مدرن حرکت کرد