Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@06:08:49 GMT

ترکیب ارتش و سپاه موجب اقتدار ایران شده است

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۱۸۲۰۲

ترکیب ارتش و سپاه موجب اقتدار ایران شده است

تهران- ایرنا- فرمانده کل سپاه در پیام تبریکی به امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی تاکید کرد: ترکیب مقدس و مرصوص ارتش، سپاه و سایر نیروهای مسلح صفحاتی جدید از اقتدار و عزت ایران اسلامی را در سطح منطقه و جهان رقم زده است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از سپاه نیوز، سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در این پیام افزود: روز ارتش جمهوری اسلامی روز تجلی و تبلور عزت و صلابت نیرویی مومن، انقلابی و ولایی است که همواره با حفظ و تقویت روحیه معنوی، ارتقای توان نظامی دفاعی و با عزمی راسخ و توانمندتر از گذشته به عنوان سازمانی مقتدر، تأثیرگذار، دستی بازدارنده و قابل اتکاء در دفاع از انقلاب و در صیانت از مرزهای ایران اسلامی خوش درخشیده و یکی از نمادهای اقتدار نظام اسلامی به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه پیام فرمانده کل سپاه آمده است: امروز بحمدالله ارتش با برخورداری از فرماندهی انقلابی، ولایت‌مدار، فکور و ارزشی با تکیه بر آموزه‌های دینی و انقلابی و اقداماتی مبارک و تعالی بخش در تکوین حیات طیبه اش توانسته است حول محور ولایت با ارتقای هم‌افزایی، همدلی و وحدت در ترکیبی مقدس و مرصوص با سپاه و سایر نیروهای مسلح، صفحاتی جدید از اقتدار و عزت ایران اسلامی را در سطح منطقه و جهان رقم زده و نقش خود را در مولفه های هندسه قدرت انقلاب اسلامی بیش از گذشته برجسته نماید.
سرلشکر جعفری در این پیام ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی همچون شهیدان سرافراز صیاد شیرازی، بابایی، شیرودی، فلاحی، فکوری، ستاری و هزاران شهید دیگر، این روز را به فرماندهان و آحاد دلاورمردان ارتش تبریک گفت و از خداوند متعال مجد، عزت و توفیق روز افزون امیرسرلشکر موسوی را در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) در راستای تحقق آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و تدابیر و فرامین فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) مسالت کرد.
اجتمام*1724*1193

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نيروهاي مسلح روز ارتش سرلشكر جعفري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۸۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان، دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می‌کنم.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت‌های جام ملت‏های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشان های دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می کنم و امیدوارم این پیروزی که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاههای ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایة سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 847889 برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی سید ابراهیم رئیسی تایلند ایران

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما
  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد