Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: خوشحالم که توانستیم ۳ امتیاز را کسب کنیم، کار بسیار سختی داشتیم، عملکرد خوبی مقابل فجر سپاسی شیراز داشتیم چرا که این تیم مدعی صعود به لیگ برتر است.

به گزارش وبسایت نود، دارکو دراژیچ سرمربی تیم فوتبال مس کرمان پس از برتری مقابل فجر سپاسی شیراز در خصوص بازی اظهار داشت: تمرینات خوبی را سپری کردیم تا آماده بازی مهم مقابل فجرسپاسی شیراز شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فجر تیم بسیار خوبی بود، نیمه دوم خیلی خوب بازی کرد و می‌توانست به ما گل بزند اما خوشحالم که توانستیم ۳ امتیاز را کسب کنیم، کار بسیار سختی داشتیم، عملکرد خوبی مقابل فجر سپاسی شیراز داشتیم چرا که این تیم مدعی صعود به لیگ برتر است.

وی در ادامه گفت: ۲۰ دقیقه پایانی تیم فجر فشار زیادی روی دروازه ما آورد و نتوانست گل بزند، در کل از بازی بچه‌ها راضی هستم می‌توانستیم ۲ یا ۳ گل به فجر بزنیم اما موفق نشدیم.

سرمربی مس کرمان در پایان گفت: من برای ۳ امتیاز پا به میدان گذاشتم، به بازیکنانم تبریک می‌گویم چرا که بازی سخت و پرفشاری را پشت سر گذاشتند، تیم فجر اگر پیروز می‌شد می‌توانست به صعود به لیگ برتر امیدوار شود اما از نتیجه به دست آمده خوشحال هستم.

 

1004

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی مس کرمان لیگ دسته اول لیگ آزادگان فجر سپاسی لیگ یک کنفرانس مطبوعاتی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان Match of the Day اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۹۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد

علی موسوی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به پیروزی این تیم مقابل شمس‌آذر قزوین در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: استقلال عملکرد خیلی خوبی را در بازی با شمس‌آذر به نمایش گذاشت و تا دقیقه ۸۰ مسلط به بازی بود اما متاسفانه در حالی که سه بر صفر از رقیب پیش بودند بازی را رها و به یک‌باره ۲ گل دریافت کردند!

وی افزود: به نظرم این تصور بین بازیکنان استقلال به وجود آمد که پیروز میدان شده‌اند و به همین دلیل برای دقایقی حریف را دست کم گرفتند. این اتفاق نباید تکرار شود. بازیکنان باید تا آخرین دقیقه بازی تمرکز خود را حفظ کنند.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: در روزهایی که لیگ برتر به اوج حساسیت رسیده است، فدراسیون باید نظارت دقیق‌تری به این رقابت‌ها داشته باشد و امیدوارم از VAR استفاده کند.

موسوی ادامه داد: استقلال در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر است و شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد. الان بازی هر هفته برای این تیم حکم قهرمانی را دارد و استقلال باید بازی‌های آینده را با دقت و قدرت بیشتری پیگیری کند.

مهاجم سال‌های دور استقلال به دیدار این تیم برابر تراکتور در هفته بیست‌وپنجم نیز اشاره کرد و گفت:‌ بازی با تراکتور برای استقلال از اهمیت زیادی برخوردار است و در خانه حریف مسابقه حساسی را در پیش دارد و اگر بتواند این تیم را در تبریز شکست دهد، گام بلندی برای قهرمانی بر خواهد داشت.

بازیکن اسبق استقلال به موضوع واگذاری سرخابی‌ها نیز اشاره و اضافه کرد: واگذاری استقلال اتفاق خوشایندی برای این تیم خواهد بود و به طور حتم بسیاری از مشکلات مالی آبی‌پوشان از بین خواهد رفت. مهم‌ترین اتفاق این واگذاری برطرف شدن مالکیت مشترک سرخابی‌ها بود و امیدوارم مجوز حضور آنها در لیگ قهرمانان صادر شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)
  • کامبک بارسلونا مقابل والنسیا ۱۰ نفره با هت‌تریک لواندوفسکی
  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد
  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم