Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@20:16:51 GMT

شرایط سخت استان بوشهر در تابستان امسال

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۲۰۸۵۸

شرایط سخت استان بوشهر در تابستان امسال

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مسعود نصوری عصر سه‌شنبه در آیین تودیع و معارفه چهار مدیر شرکت آبفار استان بوشهر اظهار داشت: همه مدیران باید از فرصتی که برای خدمت به مردم دارند بهترین استفاده را ببرند.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت در حوزه آب و فاضلاب روستایی خاطرنشان کرد: باید قدردان این فرصت خدمت باشیم و همه توان خود را برای ارائه بهترین خدمات به مردم به کار بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر تکریم ارباب رجوع را یک ضرورت عنوان کرد و ادامه داد: در صورتی که قادر به رفع مشکلات مردم و یا ارائه خدمت نیز نباشیم باید نحوه برخورد با مردم به نحوی باشد که از مدیران آزرده خاطر نشود.

نصوری ادامه داد: در سال گذشته با وجود کمبود شدید منابع آبی استان بوشهر تابستان موفقی را پشت سرگذاشت که در سال جاری نیز با توجه به کاهش چشمگیر بارش نزولات آسمانی و تداوم خشکسالی چندین ساله مصمم هستیم با کمترین چالش ممکن آب روستا‌های استان بوشهر تامین شود.

وی شرایط آبی در سال جاری را سخت توصیف کرد و افزود: امسال با توجه به بحران کم آبی سال سختی در پیش داریم که لازمه آن همدلی و اتحاد بیش از پیش مدیران این حوزه با یکدیگر است.

نصوری با اشاره به تغییرات صورت گرفته در شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر ادامه داد: انتظار می‌رود تغییرات صورت گرفته که در طی هفته آینده نیز تداوم دارد منشا خیر و برکت در حوزه خدمت رسانی به روستاییان باشد.

وی در ارتباط با انتخاب طاهریان‌پور به‌عنوان معاون مهندسی شرکت آبفار استان بوشهر نیز گفت: طاهریان‌پور از چهره‌های شناخته شده استان است که با توانایی و تخصصی که دارد می‌تواند در پیشبرد اهداف این شرکت نقشی اساسی ایفا کند.

نصوری در ارتباط با سمت جدید کرم‌پور نیز گفت: رفتن این مدیر شایسته و توانمند در شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور می‌تواند کمک قابل توجهی برای شرکت آبفار استان بوشهر باشد.

وی افزود: کرم‌پور در دوران خدمت خود در شرکت آبفار استان بوشهر خدمات شایانی داشته که امیدواریم در سمت جدید نیز بتواند این مسیر درخشان خدمتی خود را تداوم ببخشد.

در این آیین با تقدیر از فعالیت‌های علی کرم‌پور، روح‌الله طاهریان‌پور به‌عنوان معاون مهندسی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر معرفی شد.

در این آیین همچنین مهدی پور رضا و عبدالله خدادادی به ترتیب به‌عنوان مدیر امور آبفار شهرستان‌های تنگستان و دشتی منصوب شدند.

انتهای پیام/م

مدیریت مصرف آب ضروری است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بحران آب آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۰۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۵۶ بوشهری به حج تمتع اعزام می‌شوند

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، عبدالرسول رنجبر در همایش مناسک حج که با حضور زائران بوشهری برگزار شد، بیان کرد: حداقل مدت انتظار زائران حج تمتع ۱۷ سال است و آخرین ثبت‌نام کنندگانی که به حج امسال اعزام می‌شوند مربوط به سال ۱۳۸۶ هستند.

وی اضافه کرد: امسال ۹۵۶ بوشهری به حج اعزام می‌شوند که ۲۸ نفر از آنها از عوامل حج هستند.

مدیرحج و زیارت استان بوشهر ادامه داد: این افراد با ۷ کاروان به حج تمتع اعزام می‌شوند که یکی از کاروان‌ها از اهل سنت هستند.

به گفته وی اعزام زائران بوشهری ۴ و ۵ خرداد با چهار پرواز انجام خواهد شد و زائران مدینه بعد هستند.

رنجبر اضافه کرد: ۴۸۶ نفر از زائران آقا و ۴۴۲ نفر بانوان هستند که کم سن‌ترین زائر ۱۴ سال سن و مسن‌ترین ۹۲ ساله است.

وی بیان داشت: شعار حج امسال «قرآن محوری، همدلی و اقتدار امت اسلامی و دفاع از فلسطین مظلوم» است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • قطار ۵ستاره تابستان امسال به همدان می‌رسد
  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد
  • تسویه ۱۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های آب و فاضلاب بوشهر
  • تابستان امسال خاموشی نخواهیم داشت
  • ۹۵۶ بوشهری به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • معاون وزیر نیرو: امسال خاموشی نداریم
  • وزارت نیرو: امسال خاموشی نداریم
  • امسال خاموشی نداریم | ۲۰ هزار مگاوات ناترازی برق صحت ندارد
  • امسال خاموشی نداریم