Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@05:23:21 GMT

کسب مدال طلای مخترعین جهان توسط مخترع آبفار لرستان

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۲۲۶۷۴

کسب مدال طلای مخترعین جهان توسط مخترع آبفار لرستان

استان‌ها > لرستان - رضوان برمه زیار مخترع جوان کشورمان و کارشناس شرکت آبفار لرستان، موفق به کسب مدال طلای رقابت های جهانی مخترعین کشور سوییس شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، اختراع برمه زیار با عنوان سیستم حفاظتی چندمنظوره با استفاده از تکنولوژی های IR- DIF- MOTION موفق به کسب مدال طلای این رقابتها و دیپلم افتخار مخترعین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر پایه این گزارش، این دوره از رقابتها با حضور مخترعین بیش از ۹۰ کشور و با داوری ۷۰ نفر از هیات ژوری در شهر ژنو سوییس و زیر نظر مستقیم دولت فدرال سوییس و سازمان مالکیت های فکری ملل متحد WIPO و فدراسیون جهانی مخترعین و وزارت خانه های علوم و آموزش و تحقیقات این کشورها برگزار شد.

گفتنی ست: پیش از این نیز برمه زیار موفق به کسب جوائز بین المللی و دریافت جایزه الماس بلورین فستیوال جهانی مخترعین توسط هیات ژوری و جایزه ویژه کشور ترکیه شده بود.

برمه زیار در حال حاضر به عنوان کارشناس برق در شرکت آبفار لرستان مشغول فعالیت است.

 

46

کلید واژه‌ها : استان لرستان - سد آبی - کم آبی - خشکسالی - جیره‌بندی آب -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان لرستان سد آبی کم آبی خشکسالی جیره بندی آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۲۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نازنین فاطمه عیدیان بانوی دونده کشورمان امروز جمعه ۷ اردیبهشت در جریان برگزاری مرحله نهایی ماده ۴۰۰متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان ایران نخستین بار با ایستادن بر سکوی قهرمانی، نشان طلای مسابقات را بر گردن آویخت.    بر همین اساس، این بانوی جوان و خوش آتیه کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از خط پایان عبور کند و نشان طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.   گفتنی است، عیدیان با ثبت این زمان حدنصاب ملی رده سنی جوانان را که با ۵۹.۴۸ ثانیه در اخیار خودش بود، بهبود ببخشد.   وی همچنین رکورد ملی رده سنی بزرگسالان کشورمان در این ماده را که با حد نصاب۵۹.۱۶ (۱۴۰۲/۶/۱۰-تهران) در اخیار شهلا محمودی بود، ارتقاء داد و رکورد دار جدید ملی کشورمان در این ماده شد.    لازم به ذکر است، نازنین فاطمه عیدیان سال گذشته موفق شده بود مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب کند، اما این نخستین بار است که دو و میدانی ایران توانسته در بخش بانوان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک مدال طلا آن هم در دو‌های با مانع کسب کند.

دیگر خبرها

  • افتخار آفرینی نازنین فاطمه عیدیان برای کشورمان / کسب طلای ۴۰۰ متر با مانع توسط این بانوی ایرانی
  • نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به دختر دونده ایران رسید
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به بانوی دونده ایران رسید
  • طلای ووشوکاران مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • این دختر باز هم طلای جهانی گرفت
  • طلای دختر تالوکار ایران در انتخابی جام جهانی