Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم از عزم جدی این مرکز برای خدمت‎رسانی به جامعه شریف تحت پوشش بهزیستی خبرداد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمد حیدری در دیدار با دکتر سلیقه مدیرکل بهزیستی استان قم که در اداره کل بهزستی برگزار شد، گفت: جهاددانشگاهی واحد استان قم ظرفیت گسترده‎ای برای مشارکت در فعالیت‎های مرتبط در عرصه فرهنگی، اجتماعی و درمانی و آموزشی و پژوهشی دارد و آماده است که این ظرفیت را در عرصه‎های مخلتف عملیاتی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: سازمان بهزیستی با توجه به گستره کاری و جامعه شریف و حساسی که با آنها در ارتباط است، از خدوم ترین نهادهای نظام تلقی می‌شود که همه دستگاه‌ها باید سهم خود را برای ارتقا خدمت رسانی به اقشار شریفی که تحت پوشش این سازمان هستند، به کار ببرند.


وی تصریح کرد: هم اکنون جهاددانشگاهی قم در زمینه مشاوره‌های پیش از ازدواج و همچنین ادامه این روند تا پنج سال اول ازدواج که مهمترین سالهای حفظ کانون خانواده بوده، در استان فعال شده است و این طرح از سوی استانداری به این نهاد واگذار شده و خوشبختانه همه زمینه های زیرساختی و نرم افزاری آن نیز آماده است.


رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم بیان کرد: یکی از مهمترین عرصه‌های خدمت به این سازمان در استان قم، همکاری دانشگاه جامع علمی کابردی جهاد برای اعضای تحت پوشش بهزیستی است که در این زمینه خوشبختانه ظرفیت‌های خوبی در این دانشگاه وجود دارد که می‌توان از آنها بهره برد.


وی گفت: خدمت دیگری که جهاد می‌تواند با همکاری بهزیستی انجام دهد، گسترش مشاوره‌های ژنتیک است که از تخصص‌های ثابت شده و فعال جهاددانشگاهی واحد استان قم است که در این زمینه نیز می‌توانیم با رعایت جوانب مختلف به شکل تخصصی و همچنین بر اساس ضوابط قانونی کشور خدمات مناسبی را به اعضای تحت پوشش انجام دهیم.


حیدری اظهارکرد: امروزه نیاز شدید به افزایش همگرایی بین نهادهای مختلف نظام در بخش‌های خدماتی، درمانی، فرهنگی و اجتماعی و آموزشی و... برای حل مشکلات کشور حس می‌شود؛ زیرا انرژی بسیاری در کشور به دلیل عدم درک متقابل از ظرفیت‌های نهادها و همچنین خرده مشکلات اجرایی و قانونی از بین می‌رود.


وی گفت: نهادهای مختلف نظام و کشور و همچنین استان با نیت خدمت رسانی به فعالیت مشغول هستند و اگر این عزم و توانی که امروز در مدیران و کارکنان دستگاه‌های مختلف دیده می‌شود، در جلسات تعامل و کارگروه‌های تخصصی افزایش یابد و تقسیم کار مناسبی در این زمینه انجام شود، قطعا از هدررفت منابع و افزایش مشکلات کشور و مردم جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۲۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شهرداری زلنودولسک روسیه برای ایجاد مرکز تجاری ایران

شهردار زلنودولسک روسیه در دیدار با سرکنسول ایران در کازان ضمن دعوت از میرزاخانی برای بازدید از این منطقه، آمادگی خود را برای ایجاد مرکز تجاری ایران در این منطقه را اعلام کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، داود میرزاخانی، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کازان، میزبان آفاناسیف پاولوویچ، شهردار زلنودولسک، بود تا در خصوص همکاری‌های اقتصادی، فرهنگی و گردشگری به تبادل نظر بپردازند. 

آفاناسیف در این دیدار ضمن دعوت از سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کازان برای بازدید از این منطقه، آمادگی خود را برای ایجاد مرکز تجاری ایران در این منطقه با همکاری سرکنسولگری اعلام نمود و از ایشان جهت بازدید از منطقه زلندولسک و ظرفیت‌های بنادر رودخانه‌ای و به ویژه بندر تازه تاسیس ترکیبی در حاشیه جزیره سیویاژسک دعوت به عمل آورد. 

سرکنسول کشورمان ضمن قبول دعوت به عمل آمده، اجلاس کازان فروم را فرصت مناسبی برای آشنایی تجار و بازرگان ایرانی با امکانات و تسهیلات این منطقه قلمداد نمود.

رایزنی نمایندگان ایران و روسیه در وین

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت همه‌جانبه از استان‌ها برای توسعه فعالیت‌های ورزشی
  • اعلام آمادگی دفتر موسیقی برای همکاری با فضای دانشگاهی کشور
  • اسلامی: به دنبال خلق فناوری در حوزه انرژی اتمی هستیم
  • تاکید سازمان همکاری اسلامی بر لزوم تحریم همه‌جانبه اسرائیل
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • آمادگی ایران برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک‌ همکاری‌ها با مالی
  • آمادگی شهرداری زلنودولسک روسیه برای ایجاد مرکز تجاری ایران
  • مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات‌پزشکی به ۲۰ کشور آفریقایی
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات به ۲۰ کشور آفریقایی