Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@01:19:09 GMT

1600 نفر برای تعمیرات اساسی پالایشگاه شازند جذب شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۲۲۹۷۱

1600 نفر برای تعمیرات اساسی پالایشگاه شازند جذب شدند

اراک- ایرنا- مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند گفت: 1600 نیروی کار ماهر و متخصص برای نخستین مرحله تعمیرات اساسی(اورهال) این پالایشگاه جذب شد.

علیرضا امین روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این نیروها بر اساس ضوابط کمیته ای که با حضور نمایندگان فرمانداری، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند تشکیل شده است با اولویت متقاضیان کار در شهرستان شازند و استان مرکزی جذب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: نخستین مرحله تعمیرات اساسی شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند از 29 فرودین آغاز و تا 29 اردیبهشت ماه سال جاری نیز ادامه دارد.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند بیان کرد: دومین مرحله تعمیرات اساسی این شرکت نیز پس از ماه مبارک رمضان به مدت 50 روز انجام می شود.
امین اظهار کرد: فرآیند تعمیرات اساسی شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند با حداکثر نظارت بازرسان کنترل کیفی این شرکت انجام می شود.
وی گفت: هدف از تعمیرات اساسی واحد های پالایشگاهی، بررسی وضعیت سلامت دستگاه ها و تجهیزات پالایش در مدت کارکرد مداوم سالانه است.
شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند تولید کننده بنزین یورو 4 و یکی از مهمترین پالایشگاه های نفت کشور است که به عنوان بزرگترین پالایشگاه تک واحدی ایران در سال 1372 با ظرفیت اسمی 150 هزار بشکه در روز راه اندازی شد.
این شرکت نخستین پالایشگاهی است که کار مطالعه و عملیات اجرای آن بعد از انقلاب اسلامی و در نخستین سال بعد از جنگ تحمیلی آغاز شد.
ظرفیت این پالایشگاه پس از مدتی با تلاش و کوشش نیروهای متعهد و متخصص به 171 هزار بشکه در روز رسید.
3017/6013/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد صنعتي پالايشگاه شازند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۲۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروس امام خمینی(ره) درگذشت

به گزارش همشهری‌آنلاین، او فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت‌الله شیخ عبدالکریم حائری بنیان‌گذار حوزۀ علمیه قم بود.

وی در تاریخ ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۳۳ با حاج آقا مصطفی خمینی ازدواج کرد.

کد خبر 847140 منبع: فارس برچسب‌ها امام خمینی خبر ویژه

دیگر خبرها

  • تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • اینفوگرافیک | مقدار کالای اساسی حمل شده از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان آذربایجان غربی (۱۲ماهه سال ۱۴۰۲)
  • عروس امام خمینی(ره) درگذشت
  • پایان عملیات تعمیرات حساس کوره نم زدایی ردیف سوم گازی پالایشگاه دهم
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • قطعی گاز منطقه‌ای در رشت
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • تعمیرات اساسی یدک کش فتح ۱ کوت امیر