Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «هیتر ویلسون»،  فرمانده نیروی هوایی آمریکا روز گذشته مدعی شد مسکو و پکن با توسعه توانایی های خود سعی دارند ماهواره های آمریکا  در فضا را غیرفعال کنند.

ویلسون در نشست سالیانه هوا- فضا  در کلورادو اسپرینگز گفت: نسبت به یک دهه گذشته، ما با یک  محیط امنیتی و رقابتی خطرناک در سطح بین المللی مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چین و روسیه در حال توسعه توانایی های خود برای غیر فعال کردن ماهواره های آمریکایی در فضا هستند.

وی افزود: آمریکا با متحدان خود برای بهبود عملیات ارتباطی، ارتقای بازدارندگی و دفاع از منافع ملی و حیاتی خود در فضا همکاری می کند.

هیتر ویلسون اظهار داشت دولت واشنگتن قصد دارد نسل جدید موشک های ماهواره ای هشدار دهنده خود را چهار سال زودتر از برنامه زمانی پیش بینی شده، مستقر کند. او گفت: ما موشک های ماهواره ای هشدار دهنده نسل هفتم و هشتم را متوقف کرده ایم و سعی داریم جایگزین های بهتری ارائه دهیم. توسعه این سامانه‌های باید با سرعت بیشتری انجام شود و ما باید برنامه های خود را 4 سال زودتر از موعد اجرایی کنیم.

پیش از این مسکو و پکن به عنوان دو عضو کمیته سازمان ملل در امور استفاده عادلانه از فضا (جو زمین) متعهد شدند از فضا برای اهداف صلح آمیز بهره خواهند برد. همچنین سران عضو بریکس با انتشار بیانیه شیامن در سپتامبر سال گذشته میلادی از دولت های جهان خواستند تا اکتشافات مسالمت آمیز فضایی را مطابق با قوانین بین المللی انجام دهند و فضا و جو زمین را از نفوذ هر گونه سلاح حفظ کنند.

سی و چهارمین کنفرانس سالیانه هوا-فضا  با حضور نمایندگان سازمان های هوافضا، سازمان های نظامی، امنیت ملی و اطلاعاتی آمریکا در کلورادو اسپرینگز ایالت کلورادو برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا روسیه چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۴۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای مضحک مجری بی بی سی درباره تظاهرات دانشجویان آمریکایی در پخش زنده | واکنش کارشناس برنامه را ببینید | ویدئو

دریافت 7 MB

به گزارش همشهری آنلاین، رئیس مرکز مطالعات اسلامی دانشگاه شیکاگو در پاسخ به مجری گفت: ما در دانشگاه خودمان ندیده‌ایم که افرادی از بیرون دانشگاه، دانشجویان را تحریک کنند. به نظر من این ادعا، ادعای خیلی مضحکی است، در دانشگاه شعار یهودی ستیزانه‌ای نشنیده‌ام.

کد خبر 849593 منبع: تسنیم برچسب‌ها تلویزیون بی بی سی خبر ویژه منافقین منافق

دیگر خبرها

  • ادعای یک روزنامه درباره درخواست تـازه آمریکا و پاسخ ایـران
  • ادعای روزنامه کویتی درباره درخواست تازه آمریکا از ایران
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضایی منطقه هستیم
  • ادعای مضحک مجری بی بی سی درباره تظاهرات دانشجویان آمریکایی در پخش زنده | واکنش کارشناس برنامه را ببینید | ویدئو
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضایی منطقه هستیم / ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد+ فیلم
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضای منطقه هستیم / ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد+ فیلم
  • فو فایتر؛ چشم پنتاگون در مدار زمین برای ردیابی موشک‌ها!/ عکس
  • ایستگاه‌های زمینی؛ کلید توسعه فضایی ایران
  • فو فایتر؛ چشم تیزبین پنتاگون در مدار زمین برای ردیابی موشک‌ها
  • فو فایتر ؛ چشم تیزبین پنتاگون در مدار زمین برای ردیابی موشک ها(+عکس)