Web Analytics Made Easy - Statcounter

یگان موشکی و پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن حمله‌ای مشترک را انجام داده و نیروهای مزدور را در ساحل غربی المخا و موشج در جبهه ساحل شرقی هدف گرفتند. گفته شده در این حمله سامانه پاتریوت امارات در ساحل غربی هدف گرفته شده است.

به گزارش ایسنا، یک منبع نظامی یمن در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین اظهار داشت، نیروی هوایی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همزمان با بمباران موشکی، سامانه پاتریوت امارات و مراکز تجمع نیروهای وابسته به عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهور مستعفی یمن و ائتلاف عربی در ساحل غربی را که شامل نیروهای اماراتی نیز بود، هدف قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یگان موشکی و یگان پهپادی یمن در فوریه گذشته نیز عملیات مشترکی را علیه مرکز فرماندهی نیروهای امارات در استان مأرب صورت دادند.

یک مقام نظامی در آن زمان گفت، عملیات مشترک یگان‌های موشکی و پهپادی ساختمان فرماندهی امارات و سامانه‌های دفاع هوایی نیروهای متجاوز "باک ۳" را هدف گرفتند.

وی تصریح کرد، این حملات با مشارکت پهپادهای مجهز به موشک‌های بالستیک انجام شدند و توانستند مرکز فرماندهی نیروهای امارات و سامانه‌های دفاعی هوایی "باک ۳ " را منهدم کنند.

همچنین ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با یک موشک بالستیک شرکت برق نجران عربستان را هدف قرار دادند، بمباران موشکی و حملات توپخانه‌ای به پایگاه‌های نجران و جیزان نیز ادامه یافت.

یگان موشکی یمن با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد، در ادامه حملات موشک‌های بالستیک به پایگاه‌های اقتصادی و نظامی مهم عربستان و عمل به وعده‌های یگان موشکی یمن در پاسخ به حملات مستمر ائتلاف عربی علیه شهرهای یمن و کشته و زخمی شدن غیرنظامیان و نیز تخریب تاسیسات زیرساختی یمن، صبح روز سه‌شنبه یک موشک بالستیک مدل "بدر ۱" به سمت شرکت برق نجران عربستان شلیک شد.

عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در آن طرف مرزهای مشترک یمن و عربستان ادامه دارد.

به گفته یک منبع نظامی یمنی، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مراکز استقرار سربازان عربستانی در بیابان البقع در مرزهای مشترک دو کشور را با موشک‌ "زلزال ۲" هدف قرار دادند.

این منبع افزود: ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با موشک و آتش توپخانه نیروهای هادی و نیروهای ائتلاف را در مرکز فرماندهی نجران هدف قرار دادند که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از آنها شد.

در این حملات موشکی و توپخانه‌ای مرکز نظامی ضهیان، دو پایگاه الخشل و ملحمه و شرق منطقه جحفان، مرکز نظامی جلاح، پشت پایگاه العمود، دو پایگاه المنتزه و الدخان هدف قرار گرفتند. همچنین یک سرباز عربستانی در پایگاه الحسکول در جیزان هدف تک‌تیراندازهای یمنی قرار گرفت.

در مقابل جنگنده‌های ائتلاف عربی به رهبری عربستان ۱۰ حمله هوایی علیه ارتفاعات الدود در جیزان انجام دادند.

در یکی از این حملات یک خانه مسکونی در منطقه حیس در استان الحدیده در غرب یمن هدف گرفته شد که طی آن شش تن از اعضای یک خانواده به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۵۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب‌ الله به ۲ پایگاه صهیونیستی

مقاومت اسلامی لبنان در دو بیانیه‌ جداگانه از حمله موشکی خود به دو پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش ایسنا، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام امروز «مقر لشکر ۹۱ ارتش رژیم صهیونیستی در پادگان برانیت را با موشک برکان هدف قرار داد».

در ادامه این بیانیه آمده است: «در این عملیات، شماری از نظامیان اسرائیلی کشته و یا زخمی و تجهیزات جاسوسی منهدم شده است.»

حزب الله در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد: «ما با موشک های هدایت شونده پایگاه المالکیه که در آن نظامیان رژیم اشغالگر مستقر بودند، هدف قرار دادیم.»

از طرفی رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند حزب الله لبنان امروز بیش از ۵۰ موشک ضد زره به سمت شمال فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تداوم حملات موشکی و پهپادی حزب‌الله لبنان
  • حمله موشکی حزب‌ الله به ۲ پایگاه صهیونیستی
  • حملات پهپادی و موشکی حزب‌الله به دو مقر ارتش اسرائیل
  • حملات موشکی مقاومت لبنان به مواضع نظامی در اراضی اشغالی
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک/ حماس: دستور تخلیه رفح تحولی خطرناک است
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک
  • موشک‌های پاتریوت آمریکا مقهور موشک‌های بالستیک ایران شد
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات
  • «وعده صادق» بخشی از توانایی های ایران را نشان داد