Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@20:19:05 GMT

دشمن در تضعیف جمهوری اسلامی ایران موفق نخواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۲۶۱۳۹

دشمن در تضعیف جمهوری اسلامی ایران موفق نخواهد شد

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: دشمن هیچ گاه در تضعیف اقتصادی و رسانه‌ای نظام جمهوری اسلامی ایران موفق نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، آیت الله سیدعلیرضا عبادی، امروز( ۲۹ فروردین)، در مراسم رژه نیروهای مسلح خراسان‌جنوبی به مناسبت روز ارتش، اظهار کرد: اوجب واجبات حفظ اسلام است که بخش عظیم آن در جهاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به خلقت انسان و فلسفه آن اشاره کرد و افزود: روزی که خداوند متعال انسان را آفرید براساس خلقت او فرشتگان سوالاتی داشتند که خداوند فرمود:« من نسبت به شما داناترم».

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه جهاد گاهی در معنی جنگ ابتدایی و گاهی به معنای جنگ دفاعی است، تصریح کرد: جنگ ابتدایی مشروط بر نظارت ائمه معصوم است و این چه نعمت بزرگی است که بعضی از افراد تحت نظارت معصومین(ع) امراض خاص دنیوی را به اسم دین تحمیل نکنند.

عبادی با بیان اینکه جهاد دفاعی دو بخش دفاع شخصی و دفاع از دین دارد، اظهار کرد: ظلم‌هایی که در عالم می‌شود گناه بزرگی است اما باید توجه داشت که بخشی از ظلم مربوط به مستکبرین است که در جان و مال و ناموس مردم طمع می‌کنند اما بخش دیگر آن مربوط به ظلم پذیر است.

وی بیان کرد: این خط نشان جمهوری اسلامی است که مسلمان حق تسلیم شدن در برابر ظلم را ندارد، جتی اگر بداند که کشته خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی بیان کرد: بر تمام افراد آن گاه که دشمن خطر برای اسلام و جامعه اسلامی ایجاد می‌کند، تمام اشخاص باید با هر وسیله‌ای در مقابل دشمن بایستند.

عبادی با بیان اینکه ظلم پذیر یعنی فردی که ظلم را می‌پذیرد؛ نیز در گناه ظلم شریک است، اظهار کرد: جهاد دفاعی مشروط به حضور امام معصوم و پیامبر(ص) نیست و حکمی دائمی است که بر تمام مسلمانان واجب است.

وی با بیان اینکه در دفاع اذن لازم نیست، افزود: دفاع، حق فطری است که نه تنها در جهان انسان بلکه خداوند در غیر انسان نیز قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه همواره باید در مقابل ستمگر باید قد علم کرد، تصریح کرد: دشمن هیچ گاه در تضعیف اقتصادی و رسانه‌ای نظام جمهوری اسلامی ایران موفق نخواهد شد.

عبادی با بیان اینکه نیروهای مسلح، شما در بالاترین مرتبه عبادت قرار دارند، یادآور شد: نیروهای ارتش خار چشم بیگان هستند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۶۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر دفاع ایران با وزیر دفاع بلاروس

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ آشتیانی در دیدار با همتای خود ضمن اشاره به اهمیت جمهوری بلاروس در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران گفت: دو کشور در مورد مسائل مهم منطقه‌ای و جهانی دارای دیدگاه مشترک بوده و همواره از اقدامات و مواضع یکدیگر حمایت می‌کنند.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با اشاره به موضوع فلسطین به عنوان یک مسئله مهم جهانی گفت: رژیم صهیونیستی علاوه بر نسل کشی و ارتکاب جنایت جنگی در یک اقدام تروریستی با حمله به اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در سوریه کنوانسیون‌های بین المللی را زیر پا گذاشته و متعاقباً پاسخ ایران به این رژیم مطابق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد بود.

وزیر دفاع ادامه داد: انتظار ما از کشورهای دوست و مستقل این است که نقض آشکار قوانین بین المللی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم نمایند.

امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به ظرفیت‌های متنوع و مختلف دو کشور در حوزه‌های نظامی و دفاعی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران در جهت تقویت و ارتقای این همکاری‌ها تاکید کرد.

در این دیدار دو طرف همچنین بر ظرفیت‌های موجود و همکاری دو جانبه بر ضرورت اجرای موافقت نامه‌های دفاعی و تخصصی تاکید نمودند.

وزیر دفاع بلاروس نیز در این دیدار با اشاره به حمله ظالمانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران این اقدام را زیر پا گذاشتن حقوق بین‌المللی توصیف و پاسخ محدود جمهوری اسلامی ایران به اقدام این رژیم را که متضمن مدیریت تنش و عدم گسترش آن بود را عاقلانه و مدبرانه توصیف کرد.

وی در این دیدار اظهار داشت: با وجود فشار و تحریم کشورهای غربی علیه این کشور "مینسک" آمادگی خود را جهت توسعه و تقویت همکاری‌های دو جانبه در حوزه‌های مختلف اعلام می‌نماید.

کد خبر 6089718 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی خراسان جنوبی
  • شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس تجلی حقانیت جمهوری اسلامی بود
  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • دیدار وزیر دفاع ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی تولید شد
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • دشمن دست به خطایی بزند نمونه دیگری از موشک‌ها و پهپادها به سمتشان شلیک خواهد شد
  • وزرای دفاع ایران و چین دیدار کردند