Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@01:12:11 GMT

ایتالیا، میزبان نخستین مرحله مسابقات گرندپری 2018 تکواندو

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۲۶۹۸۳

ایتالیا، میزبان نخستین مرحله مسابقات گرندپری 2018 تکواندو

نخستین مرحله مسابقات گرندپری تکواندو در سال 2018، خردادماه و به میزبانی "رم" ایتالیا برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله نخست مسابقات گرندپری تکواندو در سال 2018 از 11 خردادماه به مدت سه روز در سالن ورزشی "فُرُ ایتالیکُ" رم برگزار خواهد شد.

این رقابت‌ها با حضور 32 تکواندوکار برتر در هر وزن پیگیری می‌شود و هر کشور با توجه به  رنکینگ هوگوپوشان خود می‌تواند حداکثر دو ورزشکار را به این رقابت‌ها اعزام کرده، در صورتی که کشور میزبان در هر وزن بر اساس رنکینگ دو مجوز کسب کند؛ یک نفر دیگر را نیز می‌تواند به لیست خود ‌اضافه  نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

** انتخاب ورزشکاران بر اساس جدول رنکینگ تا اول ماه آوریل 2018 صورت می‌گیرد.

در این دوره از  مسابقات فدراسیون های مربوطه می توانند اسامی تکواندوکاران خود را که در بین 70 نفر اول رنکینگ المپیکی هر وزن قرار دارند، در مرحله نخست ثبت نمایند.

پس از ثبت‌نام، از سوی فدراسیون جهانی 31 نفر برتر انتخاب می شوند و لیست نهایی به فدراسیون های ملی ابلاغ می‌گردد. این لیست نهایی بوده و در صورت عدم شرکت ورزشکار در مسابقات، تکواندوکار از حضور در دوره‌های بعدی مسابقات گرند پری محروم خواهد شد.

ورزشکاران بر اساس رنکینگ خود سیدبندی می‌شوند و کشور میزبان در صورتی که بر اساس رنکینگ در سید هشت یا بالاتر قرار نگیرد در سید 9 جای داده می‌شود .

به نفرات اول تا سوم مشترک به ترتیب پنج، سه و هزار دلار جایزه تعلق می گیرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا،  در این دوره از  مسابقات برای نخستین بار قوانین داوری به روز شده فدراسیون جهانی که در تونس به تصویب رسید اعمال خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۶۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب‌آهن اصفهان برگزار شد. طبیعت با نتیجه ۸۴ بر ۷۴ به پیروزی رسید و سری این بازی‌ها یک بر صفر به نفع طبیعت شد.

جوردن استیون با ۴۱ امتیاز، ۲ ریباند، ۷ پاس گل و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن این دیدار بود.

شایان ذکر است، تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ بر صفر به سود تیم شهرداری گرگان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسیر سپاهان و تراکتور سخت شد
  • رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • هدیه بزرگ به چادرملو در جام حذفی
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم