Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@20:56:47 GMT

لاله‎‌های گچسر در میان برفی سرزده+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۲۷۰۰۳

لاله‎‌های گچسر در میان برفی سرزده+ عکس

لاله‌های گچسر که چند سالی است در خاستگاه گل لاله ایران و در مسیر چهارمین جاده زیبای جهان، همزمان با بهار رخ‌نمایی می‌کنند امسال نقاب سفید بر چهره کشیدند تا اندکی چشم‌های حریص رهگذران را برای دیدن نمایش اعجاب‌انگیز رنگ‌ها در میان کوهستانی سر به فلک گذاشته منتظر بگذارند.

لاله‌های گچسر امسال با آمدن برفی سرزده خود را به خواب زدند اما این خواب، زمستانی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای جشنواره امسال 600 هزار پیاز لاله در 23 واریته در باغی به مساحت پنج هزارمترمربع سر از خاک برآورده‌ است، این باغ در کیلومتر 52 جاده کرج- چالوس در روستای گرماب استان البرز واقع شده است و علاقمندان تا چند روز دیگر می‌توانند شاهد این زیبایی‌ها باشند.

مسئول برگزاری جشنواره لاله‌های گچسر پیش از این گفته بود: 48 ساعت پس از پایان بارش برف جشنواره لاله‌های گچسر آغاز خواهد شد.

جهانبخش غلامی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: دوشنبه 27 فروردین قرار بود جشنواره لاله‌های گچسر همچون سال‌های قبل آغاز شود اما به علت بارش برف افتتاح این جشنواره به تعویق افتاد. خوشبختانه با توجه به اینکه لاله گیاهی سرمادوست است در این شرایط به لاله‌ها هیچ آسیبی وارد نشده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۷۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در این بازدید از کارگاههای فنی و حرفه‌ای مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان گفت: بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات درکنار تعمیر و ساماندهی فضای آموزشی و اداری این مرکز در اعتبارات شهرستانی و ملی در نظرگرفته خواهد شد تا بتوان در چند سال آینده شاهد رونق و توسعه فضای آموزشی مناسب برای استفاده متقاضیان کسب فن و مهارت باشیم.

حسن عباسی افزود: آموزشهای فنی و حرفه‌ای به عنوان پل ارتباطی واحد‌های تولیدی و صنعتی با آموزش، علاوه بر حرفه‌آموزی و آماده‌سازی افراد برای احراز شغل، با ارتقای کارایی و توانمندی نیرو‌ها به توسعه کسب و کار و اقتصاد کشور نیز کمک می‌کند.

در این بازدید، هیمن هرمزیاری رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان مهاباد گزارشی از فعالیتها و عملکرد این مرکز را ارائه کرد.

 

 

دیگر خبرها

  • سرزده‌های استاندار جدید لرستان از ادارات
  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • وجود ۴۷۵ نقطه پرتصادف در جاده های کشور
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • مراحل تماشایی بسته بندی صد‌ها تن «خرچنگ برفی» در کارخانه (فیلم)
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • کتاب شام برفی به چاپ نهم رسید
  • همه چیز درباره انسی ۲۰۲۴/ تری گیلیام جایزه افتخاری می‌گیرد