Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: ۱۴۱۲ دانش‌آموز دختر مناطق زلزله‌زده به اردوی تفریحی و فرهنگی اعزام می‌شوند. ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ استانها کرمانشاه نظرات

سیدمجتبی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، از اعزام 1412 دانش آموز دختر مناطق زلزله‌زده به اردوی تفریحی و فرهنگی تحت عنوان امواج مهربانی خبرداد و اظهار داشت: این اردو از یکم تا 6 اردیبهشت‌ ماه در اردوگاه شهید باهنر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اینکه 1421 دانش‌آموز دختر دوره متوسطه اول به این اردو اعزام می‌شوند گفت: در این 6 روز دانش آموزان به صورت گروه‌های 300 نفری به مدت دو روز در این اردوگاه حضور دارند.

موسوی با بیان اینکه در این اردو برنامه‌های متنوعی برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است بیان کرد: در این اردو برنامه‌های فرهنگی و تفریحی از جمله جنگ شادی، بازی‌‌های بومی و محلی، بازی‌های پرورشی، کرمانشاه‌گردی، بازدید از اماکن و ابنیه‌های تاریخی و سینما در نظر گرفته شده است.

وی با شاره به اینکه دانش‌آموزان از 6 شهرستان مناطق زلزله‌زده در این اردو حضور دارند گفت: در این اردو دانش‌آموزان مناطق زلزله‌زده شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، گیلانغرب، ثلاث‌باباجانی، دالاهو، گهواره و قصرشیرین حضور دارند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: کمک‌های تحت عنوان امواج مهربانی از فرهنگیان و دانش‌آموزان سراسر کشور برای دانش‌آموزان مناطق زلزله‌زده جمع‌آوری شده و هزینه این اردو از محل این کمک‌ها تأمین شده است.

موسوی با بیان اینکه این اردو به منظور ایجاد روحیه نشاط و شادی در دانش‌آموزان این مناطق برگزار می‌شود بیان کرد: در مراسم افتتاحیه این مراسم که یکم اردیبهشت در محل اردوگاه شهید باهنر کرمانشاه برگزار می‌شود تعدادی از مسئولان استانی و کشوری حضور دارند.

انتهای پیام‌/ ز

R41380/P41362/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۸۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه»، «تدریس این خانم معلم در کلاس تاریخ ساز شد؛ تدریس به دانش آموزان با وجود بیماری»، «از چشمان لیزری خود استفاده کنید و اسکیت غلتکی را در ٨ ثانیه پیدا کنید»، «میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو»، «میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو»، «فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد»، «برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

برای دیدن مطالب روی تیترهای زیر کلیک کنید

فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه

تدریس این خانم معلم در کلاس تاریخ ساز شد؛ تدریس به دانش آموزان با وجود بیماری

از چشمان لیزری خود استفاده کنید و اسکیت غلتکی را در ٨ ثانیه پیدا کنید

میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو

 

فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد

 

برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان

پای برتر بیشه، قصه‌ای نمادین که از عشق به وطن می‌گوید

دیگر خبرها

  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند