Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فرانس 24، یک مقام وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) ادعا کرد ارتش آمریکا بازگشت عناصر گروه تروریستی داعش به برخی مناطق آزاد شده تحت کنترل دولت سوریه را مشاهده کرده است.

سرهنگ رایان دیلون، سخنگوی ائتلاف مبارزه با داعش به سرکردگی آمریکا ادعا کرد دولت بشار اسد، رئیس جمهور سوریه و متحد آن، روسیه، همیشه قادر به حفاظت از مناطق آزاد شده از چنگال عناصر گروه ترورویستی داعش نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ائتلاف به سرگردکی آمریکا در سوریه گفت: زمانیکه ما به عناصر داعش در مناطقی که تحت نفوذ ما نیست یا جاییکه تحت حمایت متحدان ما نیست نظارت می‌کنیم، مشاهده می‌‌شود که عناصر گروه تروریستی داعش قادر به بازگشت به این مناطق از جمله در مناطق حوالی جنوب دمشق و پس‌ گرفتن این مناطق هستند.

بنابر اعلام وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) ارتش این کشور از نزدیک بر اقدامات گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق نظارت دارد. تروریست‌های داعش کنترل 98 درصد این مناطق را که زمانی تحت کنترل آنها بود از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

ادعای پنتاگون درباره بازگشت داعش به مناطق آزاد شده سوریه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پنتاگون گروه های تروریستی سوریه روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۸۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون: مذاکرات بر سر خروج نظامی از نیجر آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، «پاتریک رایدر» سخنگوی پنتاگون روز سه شنبه اعلام کرد که مذاکرات با مقامات نیجر برای خروج نظامیان آمریکا از این کشور آغاز شده است.

این مقام پنتاگون مدعی شد که این کشور به ماموریت خود برای مبارزه با تروریسم در منطقه ساحل، با وجود مذاکرات برای خروج نظامی خود از نیجر، ادامه خواهد داد.

بر اساس گزارش های رسانه ای، دولت واشنگتن یک هیات از نمایندگان پنتاگون و فرماندهی آفریقای آمریکا را برای شرکت در مذاکرات به نیجر اعزام کرده است.

روزنامه نیویورک تایمز این هفته به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که دولت آمریکا به شورای نظامی حاکم بر نیجر اطلاع داده که در ماه‌های آینده هزار نظامی آمریکایی را از خاک نیجر خارج می‌کند.

کد خبر 6086845

دیگر خبرها

  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • پنتاگون مخفیانه موشک‌های ATACMS به اوکراین داد
  • ایروانی:تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد
  • نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • پنتاگون: مذاکرات بر سر خروج نظامی از نیجر آغاز شد