Web Analytics Made Easy - Statcounter


نمایش «تله موش» به کارگردانی سیاوش اسد قرار است در تماشاخانه شهرزاد روی صحنه برود.

به گزارش امتداد نیوز، نمایش «تله موش» اقتباسی از «تله موش» آگاتا کریستی است که به نویسندگی و کارگردانی سیاوش اسد اردیبهشت و خرداد در تماشاخانه شهرزاد به صحنه می رود. این اثر نمایشی ۶۰ سال است که در تئاتر لندن به اجرای خود ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«تله موش» در عین حال اقتباسی هم از فیلم های «اره»، «هشت نفرت انگیز»، «اتاقی زیر شیروانی» و … است و نمایشی در ژانر جنایی و وحشت محسوب می شود.

لیلا اسماعیلی تهیه کنندگی این اثر نمایشی را برعهده دارد که در حال حاضر مراحل تمرین خود را سپری می کند.

تله‌تئاتر «تله موش» سال ۷۶ با بازی اردلان شجاع کاوه و کارگردانی حسن فتحی از شبکه ۲ پخش شد و حالا این بازیگر بعد از ۲۱ سال قرار است در نمایش «تله موش» نیز به ایفای نقش بپردازد.

«تله موش» داستان زوجی است که عمارت زیبایی به آنها ارث رسیده و شرط وکیل این است که ۵ روز باید از مسافرهایی در آن عمارت پذرایی کنند ولی قتلی در نزدیکی آن عمارت اتفاق می افتد که همه چیز را تحت شعاع خود قرار می دهد.

بازیگران این نمایش به ترتیب ورود سحر نظام دوست، عمار تفتی، فرزانه شجاعی، سیاوش اسد، مهدی بیگدلی، الیزا اورامی، سمیرا خلیلی، راضیه اسدی، حسین پرستار و با هنرمندی اردلان شجاع کاوه هستند.

دیگر عوامل «تله موش» عبارتند از مشاور پروژه: ناصر آقایی، برنامه ریز: علی سعید، منشی صحنه: فاطمه حاتمی، طراح صحنه: امیر حسین بصیر و میثم شاهکاری، طراح پوستر و بروشور امیر حسین بصیر.

این اثر نمایشی از نیمه اردیبهشت ماه اجرای عمومی خود را در سالن شماره سه تماشاخانه شهرزاد آغاز می کند.

true برچسب ها : آگاتا کریستی اردلان شجاع‌کاوه تئاتر ایران تماشاخانه شهرزاد سیاوش اسد true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۹۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن‌های نمایشی ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه اجرا نخواهند داشت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بنا به اعلام شورای نظارت و ارزشیابی اداره کل هنرهای نمایشی سالن‌های نمایشی روز جمعه ۱۴ و شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ ماه، به دلیل تقارن با شهادت امام جعفر صادق (ع) سالن‌های نمایشی اجرا نخواهند داشت.

بنابراین همه نمایش‌های در حال اجرا (به جز نمایش‌های متناسب و مرتبط) بعد از اذان مغرب روز جمعه ۱۴ اردیبهشت تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه به صحنه نخواهند رفت.

مطابق این گزارش، ادامه اجرای نمایش‌ها از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه از سر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پوستر جدید «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» منتشر شد
  • معرفی بهترین مستندهای جهان
  • مستندی درباره مادری که دو بازیگر نقش دو دختر گمشده اش را بازی می کنند
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • سالن های نمایشی در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه اجرا نخواهند داشت 
  • سالن‌های نمایشی ۲ روز تعطیل می‌شود
  • سالن‌های نمایشی ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه اجرا نخواهند داشت
  • حسام منظور به سراغ دراکولای برام استوکر می‌رود
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند