Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله مکارم‌شیرازی با اشاره به حمله سه کشور آمریکا، فرانسه و انگلستان به سوریه گفت: دلارهای نفتی عربستان عامل اصلی حمله به سوریه بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، آیت‌الله مکارم‌شیرازی در درس خارج فقه خود به عوامل ترویج فساد اشاره کرد و اظهار داشت: جوانان نباید از عبادت شبانه غفلت کنند زیرا در این دوران پناه بردن به عبادت شبانه تأثیر مهمی در بیمه کردن جوانان و افراد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این استاد حوزه علمیه به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد و ادامه داد: هیچ کس به مقامی نمی‌رسد مگر اینکه در هنگام سحرگاهان به عبادت بپردازد. این عبادت به دور از ریاکاری است

وی افزود:  اگر انسان در روز درگیری و مشکلی داشته است ولی در شب دیگر مشکلی نیست، عبادت سحرگاه امتیازات زیادی دارد و سبب تربیت و نورانیت می‌شود.

این مرجع تقلید بیان داشت: عبادت شبانه برای اهل علم سهل است، جوانان غیر اهل علم نیز نباید از این مسئله غفلت کنند زیرا در این دوران شور و شر پیرامون ما است پناه بردن به عبادت شبانه تأثیر مهمی در بیمه کردن جوانان و افراد دارد.

وی ادامه داد: در دوران حاضر عوامل خطرناک فساد اخلاق زیاد است و باید به عوامل بازدارنده تأکید و تکیه کنیم تا خود و دیگران را حفظ کنیم و اهل علم در این زمینه سرمشق باشند.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی با بیان اینکه یکی از مسائل مهم در برنامه‌های اجتماعی شناخت جامعه‌ای است که در آن زندگی می‌کنیم گفت: در صورت نداشتن شناخت نسبت به جامعه و دنیا فریب می‌خوریم زیرا لعابی از انسان دوستی و حقوق بشر در ظاهر دارد.

وی ادامه داد: هزاران نفر را با بمب‌های خوشه‌ای می‌کشند ولی خم به ابرو نمی‌آورند این امر باطن کار است بنابراین باید دنیای کنونی را شناخت.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: سه دولت جنایت پیشه می‌خواهند به جایی حمله کنند و از هیچ مقامی اجازه نمی‌گیرند تفاوت آنها با قانون جنگل چیست؟ بهانه شیمیایی درست کردند و هر جا می‌خواهند حمله ناجوانمردانه و بدون مجوز داشته باشند به سراغ آن می‌روند.

وی تصریح کرد: انگیزه آنها عربستان سعودی است که در اختیار هر سه دلارهای نفتی گذاشته است بنابراین فرانسه،  انگلستان و آمریکا تکلیف روشنی دارند و بر لازم است بدانیم در چه دنیایی زندگی می‌کنیم تا فریب نخوریم.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی با بیان اینکه برخی هنوز در خواب هستند و می‌گویند دنیای تمدن چه می‌گوید گفت: نباید فریب این ادعا را خورد و باید خود را آماده کنیم و اسم آنها را اشراری گذاشت که تابع قانون نیستند.

وی یادآور شد: یکی از رجال سیاسی آنها در مجلس انگلستان گفته شما باید تابع نمایندگان مجلس انگلستان باشید نه قانون آمریکا بنابراین نباید فریب این دنیا را خورد.

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۲۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس و معترضان گرجستانی در تفلیس درگیر شدند

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، رویترز به نقل از شاهدان نوشت، پلیس با معترضانی که تخم مرغ و بطری پرتاب می‌کردند، درگیر شد.

پلیس برای متفرق کردن معترضانی که مقابل پارلمان گرجستان تجمع کرده بودند، گاز اشک‌آور شلیک کرد.

خبرگزاری فرانسه نیز گزارش داد که پلیس از گلوله‌های پلاستیکی علیه معترضان استفاده کرد و آنها را مورد ضرب و جرح قرار داده و شماری از معترضان را بازداشت کرد. تاکنون آماری از تعداد بازداشتی‌ها منتشر نشده است.

این لایحه جنجالی، سال گذشته با نام «عامل نفوذ خارجی» پیشنهاد شده بود و بعدا به «شفافیت نفوذ خارجی» تغییر نام یافت. معترضان این لایحه را بازتابی از یک قانون مشابه روسی می‌دانند و در تظاهرات خود شعار می‌دادند: نه به قانون روسی.

به نوشته خبرگزاری فرانسه، «عامل خارجی» یک اصلاح مربوط به اتحاد جماهیر شوروی سابق است و چنین افرادی خائن یا دشمن کشور شناخته می‌شوند.

اگر این لایحه در پارلمان گرجستان تصویب شود سازمان‌های مردم‌نهاد و رسانه‌هایی که بیش از ۲۰ درصد بودجه خود را از خارج از کشور دریافت می‌کنند، عامل یا عنصر خارجی شناخته می‌شوند.

معترضان می‌گویند که این لایحه تلاش گرجستان برای پیوستن به اتحادیه اروپا را تضعیف می‌کند.

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • تحریم ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران
  • پلیس و معترضان گرجستانی در تفلیس درگیر شدند
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • طراحی پلتفرم آنلاین معاملات مسکن در دستور کار
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • آیا رژیم صهیونیستی به رفح حمله می‌کند؟
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه