Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@23:08:24 GMT

تصادف در نیشابور تانکر سوخت را به آتش کشید

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۳۲۴۴۲

تصادف در نیشابور تانکر سوخت را به آتش کشید

مشهد- ایرنا- معاون فنی و عمرانی فرمانداری نیشابور گفت: بر اثر تصادف یک دستگاه خودرو سمند با تانکر حامل سوخت در زیرگذر بلوار امام رضا(ع) این شهر تانکر واژگون شد و آتش گرفت.

ناصر عربپور ظهر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه ساعت 13:30 دقیقه امروز به وقوع پیوست و بلافاصله ماموران آتش نشانی در محل حاضر شده و به اطفا حریق پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به وقوع دو مورد انفجار در جریان عملیات اطفا حریق تانکر سوخت اشاره و بیان کرد: این حادثه مجروح و تلفات جانی در پی نداشت.
معاون فرماندار نیشابور گفت: پس از اطفا حریق مسیر زیرگذر امام رضا(ع) و مسیرهای موازی آن بازگشایی شد و هم اکنون رفت و آمد در این مسیر به حالت عادی برگشته اما عملیات امداد و پاکسازی ادامه دارد.
نیشابور در فاصله 127 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
9869/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث انفجا تانكر سوخت نيشابور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۲۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند

به گزارش قدس خراسان، حمید حسینی اظهار کرد:  این حادثه ساعت ۱۰ و ۳۲ دقیقه صبح امروز رخ داد و برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس از پایگاه عطائیه و عشق آباد اورژانس نیشابور به صحنه حادثه اعزام شدند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه هفت نفر ارزیابی شد که اقدامات پیش بیمارستانی برای تمامی مصدومان این حادثه انجام شد که ۲ مصدوم در محل به صورت سرپایی درمان و پنج مصدوم دیگر با آمبولانس به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور منتقل شدند.

وی گفت: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت سرعت مطمئنه و حفظ فاصله طولی مناسب در حین رانندگی به ویژه در شرایط آب و هوایی نامناسب توصیه می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • استقرار ۱۸ تیم اطفای حریق در مناطق حفاظت شده کرمانشاه
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • ۸۲ نفر در سوانح رانندگی مشهد مصدوم شدند
  • ۸۲ مصدوم در سوانح رانندگی یک روز مشهد
  • اعلام آمادگی ۳ هزار و ۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • وعده مهم انصارالله یمن برای آغاز عملیات در دریای مدیترانه/ هشدار مجارستان درباره وقوع جنگ جهانی سوم/ وقوع حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ افزایش سطح هشدار برای 5 سفارتخانه کره جنوبی
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی