Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@11:52:02 GMT

ترامپ دیدار رئیس سازمان سیا با رهبر کره شمالی را تأیید کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۳۳۵۹۲

رئیس جمهوری آمریکا در پیامی توئیتری تایید کرد که مایک پامپئو - رئیس کنونی سازمان سیا و نامزد تصدی پست وزارت خارجه آمریکا - با رهبر کره شمالی دیدار کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در پیامی توئیتری، دیدار مایک پامپئو رئیس سازمان سیا را کیم جونگ اون را تأیید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ در توئیت خود نوشت:

«مایک پامپئو هفته گذشته با کیم جونگ اون در کره شمالی دیدار کرد. دیدار بدون تنش بود و روابط خوبی شکل گرفت. جزئیات این نشست در حال بررسی است. خلع‌سلاح هسته‌ای چیز خوبی برای جهان، و همچنین برای کره شمالی است!».

روز گذشته بود که مقام های آمریکایی اعلام کردند که مایک پمپئو مدیر سیا و نامزد احراز پست وزیر خارجه آمریکا به تازگی با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی دیدار محرمانه ای داشته است تا درباره نشست برنامه‌ریزی شده با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مذاکره کنند.

پمپئو عالی ترین مقام رسمی آمریکایی است که با رهبر کره شمالی دیدار داشته و این مساله نشانگر عزم ترامپ برای تبدیل شدن به نخستین رئیس جمهور آمریکا است که تاکنون با یک رهبر کره شمالی دیدار کرده است.

یک مقام دیگر آمریکایی نیز تاکید کرد: این دیدار توسط رئیس سازمان اطلاعات و جاسوسی کره جنوبی ترتیب داده شده است و هدف اصلی از این نشست ارزیابی این مساله بوده است که آیا رهبر کره شمالی برای انجام مذاکرات جدی آماده است یا نه.

ترامپ نیز پیش از این اعلام کرده بود که ایالات متحده در حال تماس های مستقیم در عالی ترین سطوح با کره شمالی است تا نشستی بین او و رهبر کره شمالی ترتیب داده شود.

منبع:تسنیم

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۳۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب دیدار کرد

رئیس اقلیم کردستان عراق پیش از ظهر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «نیچروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان عراق پیش از ظهر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد.

این خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 751172

دیگر خبرها

  • ۳ جمله مهم از دیدار بارزانی با رئیس‌جمهور
  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب دیدار کرد
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب
  • بارزانی با رهبر انقلاب دیدار و گفت‌وگو کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • کره‌شمالی: گروه‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها شکست خواهند خورد
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت