Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@18:25:27 GMT

راز جمجمه کشف شده در اسفراین فاش و قاتل دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۳۴۰۳۳

راز جمجمه کشف شده در اسفراین فاش و قاتل دستگیر شد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف یک عدد جمجمه و پرده گشایی از راز قتل مرتبط در شهرستان اسفراین خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، سردار علیرضا مظاهری اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد شکایت مبنی بر فقدانی یک خانم در شهرستان اسفراین موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران بلافاصله برای بررسی موضوع و انجام تحقیقات، شاکیان پرونده را به پلیس آگاهی احضار کردند افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که فرد مورد نظر قبل از فقدانی با فردی با هویت معلوم تماس گرفته که با هماهنگی مقام قضایی وی نیز برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی دعوت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
سردار مظاهری با بیان اینکه مأموران با تلاش‌های شبانه‌روزی و پیگیری پرونده به محل های تردد فرد فقدانی اعزام شدند، تصریح کرد: در بازرسی از یک باغ در حوالی شهر اسفراین یک عدد جمجمه به همراه مقداری موی سر و لباس کشف که برای انجام آزمایشات به پزشکی قانونی تحویل داده شد.  فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه انتظار می‌رفت جمجمه کشف شده مربوط به فرد مورد نظر باشد، گفت: در بازرسی های انجام شده و رصد دوربین های مداربسته مستقر در محل مشخص شد این فرد بعد از انجام امورات اداری به مکانی نامعلوم عزیمت داشته که در نهایت با پیگیری و تلاش ماموران پلیس آگاهی و انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی قاتل شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شد.   این مقام ارشد انتظامی در استان با اشاره به اینکه متهم بعد از مواجهه با ادله و مستندات موجود به بزه انتسابی اعتراف کرد یادآور شد: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد. فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی استان پرده از راز قتل هولناک برداشته شده افزود: پلیس با هرگونه اقدامی که آرامش، آسایش و امنیت شهروندان را به مخاطره بیاندازد با جدیت برخورد می‌کند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پلیس آگاهی خراسان شمالی دوربین ماموران پلیس شبانه روزی قتل پلیس آگاهی قتل حوادث جنایت قاتل کشف جسد جمجمه اسفراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۴۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد

فرمانده انتظامی تالش از وقوع یک فقره قتل در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل ۳۴ ساله در کمتر از پنج ساعت در حین فرار به یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر شد.

به گزاری خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد رستمی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری منجر به قتل با سلاح گرم در یکی از ییلاقات شهرستان تالش پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس آگاهی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد قاتل به علت اختلافات ملکی با استفاده از سلاح شکاری اقدام به شلیک به سمت مقتول کرده و وی را به قتل رسانده است.

فرمانده انتظامی تالش خاطرنشان کرد: با سرعت عمل پلیس قاتل در کمتر از پنج ساعت در حین فرار به یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر و از وی یک قبضه سلاح شکاری کشف شد.

رستمی با اشاره به اینکه قاتل ۳۴ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: نظم و امنیت خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

کد خبر 747962

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳ تن چوب تاغ قاچاق در استان سمنان/۱۱ متخلف دستگیر شدند
  • اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش