Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر حزب اسلام‌گرای ترکیه در واکنش به اعلام انتخابات زودهنگام اعلام کرد: اعلام تاریخ ۲۴ ژوئن، نشان‌دهنده وحشت و ورشکستی حاکمیت ترکیه است. حاکمیت با زبان بی‌زبانی می‌گوید که حتی قادر نیستند که بیش از دو ماه کشور را اداره کنند. ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲ بین الملل اروپا آسیای غربی نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل تسنیم، «تمل کاراملا اوغلو» رهبر حزب اسلام‌گرای ترکیه در واکنش به اعلام انتخابات زودهنگام در 24 ژوئن (سوم تیر) توسط رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه، اعلام کرد: تاریخی که برای انتخابات در نظر گرفته شده است، حکایت از انتخابات زودهنگام ندارد بلکه برگزاری انتخابات اجباری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعلام چنین تاریخی نشان می‌دهد که ائتلاف جمهور توسط حزب عدالت و توسعه و حزب حرکت ملی‌گرا تا چه اندازه از شکست وحشت دارند.
اعلام چنین تاریخی برای انتخابات بدون در نظر گرفتن ملاحظات قانونی، نشان‌دهنده وحشت و ورشکستی حاکمیت ترکیه است. حاکمیت با زبان بی‌زبانی می‌گوید که حتی قادر نیستند که بیش از دو ماه کشور را اداره کنند.
متأسفانه هیچ اقدام حاکمیت ترکیه به صورت نرمال انجام نمی‌گیرد. همواره در حال انجام اقدامت غیرعادی و شوکه کردن مردم هستند.
ما قبلاً هم اعلام کرده بودیم که انتخابات زودهنگام در هر تاریخی انجام بگیرد، آماده‌ایم. ان‌شاءالله تصمیمی که حاکمیت ترکیه با عجله و از سر ترس و وحشت و ورشکستگی گرفته‌اند وسیله خیر و برکت برای کشور و ملت‌مان خواهد شد. بهترین نتیجه خیر این انتخابات، رهایی زودهنگام مردم ترکیه از دست حاکمیت اردوغان خواهد بود.
انتهای پیام/

R1349/P1349/S8,89,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۷۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی اردبیل با بیان اینکه دستیابی به دستاوردهای اقتصادی نیازمند مداومت و پشتکار است، گفت: ۱۲۵ هزار نفر کارگر در سطح استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، بهروز رحیم‌زاده اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته امروز ۱۲۵ هزار نفر کارگر در سطح استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری قرار گرفته‌اند.

وی افزود: تلاش کارگران و کارفرمایان خنثی‌گر تحریم‌های دشمن و موتور محرک رونق اقتصادی در کشور است.

مدیرکل کار رفاه و امور اجتماعی استان اردبیل گفت: دستیابی به دستاوردهای اقتصادی نیازمند مداومت و پشتکار بوده و همگان باید در این مسیر که راه ترقی کشور است همگام باشیم.

کد خبر 749153

دیگر خبرها

  • ۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند
  • برکناری نتانیاهو تنها راه نجات است/ تاکید بر برگزاری انتخابات زودهنگام
  • نام مبارزان و مجاهدان شهید بوشهری در جهان طنین‌انداز است
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • ادامه ورشکستگی بانک‌های آمریکا؛ پنجمین بانک بسته شد
  • بانک آمریکایی «ریپابلیک فرست» اعلام ورشکستگی کرد
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • آنکارا: هدف قرار دادن اردوغان نشان دهنده وضعیت روانی فعلی اسرائیل است
  • جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم؛ همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف!