Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:علی تاجرنیا گفت: این اتفاقات برای این است که احمدی نژاد خود را می خواهد به متن سیاست در کشور وارد کند معتقدم جریان احمدی نژاد جریانی بود که غوره نشده مویز شد و باعث شد که در مناسبات سیاسی برای بازگشت به عرصه قدرت و تاثیر گذاری در امور کشور دست و پا بزند.
به گزارش خرداد ،«علی تاجرنیا» در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، در خصوص رفتار های احمدی نژاد و برخورد نکردن مراجع قضایی با احمدی نژاد گفت: اگر یک دهم رفتارهای احمدی نژاد را هر فرد دیگری از جناح اصلاح طلب یا افرا مختلف انجام می‌دادند مدعی العموم سیستم قضایی وارد می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتهاماتی که آقای احمدی نژاد متوجه مسئولین عالی رتبه کشور می کند، یا صحیح است که بایستی نسبت به این مسایل پاسخگویی وجود داشته باشد، یا اینها اتهام وجرم است و بایستی با آن برخورد شود. بنابراین جدا از اینکه قضاوت کنیم رفتارهای احمدی نژاد رفتار های مجرمانه است باید گفت که برخورد با این موضوع نشان دهنده برخورد تبعیضانه است.
او درباره تاثیر عدم برخورد با احمدی نژاد در افکار عمومی گفت: برای مردم این سوال پیش آمده  ایا مشکلی دربین مسئولین قضایی یا سایر مقامات وجود دارد که نسبت به احمدی نژاد برخوردی نمی شود؟ و این سوال به صورت پیش فرض در ذهن مردم نقش می بندد که احتمالا نقطه ضعفی وجود دارد و به خاطر وجود نقطه ضعف ها برخوردی صورت نمی گیرد و این سوال ها باعث بی اعتمادی و بروز شایعه های زیادی بین مردم می شود که خوب نیست.
تاجرنیا با بیان اینکه "این میزان از تحمل پذیری از سوی قوه قضاییه نسبت به ادعاهای احمدی نژاد از طرف مردم قابل پذیرش نیست" تصریح کرد: خیلی از افرادی در گذشته به اتهام هایی به مراتب کمتر از این مورد بازخواست شدند به عنوان مثال وقتی یک وبلاگ نویس به دلیل طرح یک سری انتقادات یا طرح برخی از فسادهای مطرح شده در شهرداری مورد بازخواست  و بازداشت قرار گرفته و بعد هم محکوم شده است طبیعتا این مسئله در ذهن مردم نقش می بندد که حتما نقطه ضعفی وجود دارد.
این عضو حزب اتحاد ملی بیان کرد: احمدی نژاد آمده بود در عرصه سیاست به عنوان یک جریان سیاسی بماند. به نظر من مجموعه اشتباهات‌شان در ارزیابی جناح های سیاسی قدرت در کشور و نیز از میزان توانمندی شان آنها را به عنوان جریان حاشیه ای بدل کرده است. 
تاجرنیا در پایان با بیان اینکه "احمدی نژاد خود را می خواهد به متن سیاست در کشور وارد کند" تصریح کرد: جریان احمدی نژاد غوره نشده مویز شد و به همین دلیل در مناسبات سیاسی  برای بازگشت به عرصه قدرت و تاثیر گذاری در امور کشور دست و پا می زند. برچسب ها: علی تاجرنیا ، تاجرنیا ، احمدی نژاد

منبع: خرداد

کلیدواژه: علی تاجرنیا تاجرنیا احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۷۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح نژاد ۱۵ هزار راس دام سبک در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ خانم مداحی کارش را با ۶ گله آغاز کرده است، اما اکنون ۲۱ گله و دامدار عضو هسته نژاد خالص مهربان هستند.

خانم مداحی با تأکید بر اینکه از زمان آغاز طرح ملی اصلاح نژاد گوسفند بر پایه آمیخته‌گری بر نژاد رومانف کانادایی در مرکز، اصلاح نژاد مهربان هم آغاز شد، گفت: ما توانستیم برای استان همدان و اجرای این طرح اعتبار بگیریم.

او با اشاره به اینکه، حدود نیمی از یک میلیون و ۴۱۹ هزار رأس دام سبک استان همدان گوسفند نژاد مهربان است، افزود: ویژگی‌های این نژاد بومی؛ تولید بیشتر گوشت نسبت به نژاد‌های ناخالص، درصد باروری و دوقلوزایی بالاتر و در نتیجه بهره‌وری بیشتر و همچنین سازگاری با آب و هوای استان است.

از آغاز طرح اصلاح نژاد دام سبک در استان همدان تاکنون، حدود ۱۵ هزار راس دام اصلاح نژاد شدند.

دیگر خبرها

  • برخورد خشن با دانشجویان بیانگر رویکرد دوگانه مدعیان حقوق بشر است
  • تجهیزات VAR از چین وارد می‌شود | مشکلی در قرارداد شمسایی نیست
  • رفتارهای غیرمنطقی انسان الگوی جدید هوش مصنوعی شد
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!
  • مومنی، اقتصاددان: در هشت سال دولت احمدی نژاد، قیمت نان 32 برابر شد!
  • وزیر علوم: پلیس آمریکا آزادی را در برخورد با دانشجویان معترض لگدمال کرد
  • اصلاح نژاد ۱۵ هزار راس دام سبک در استان همدان
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!