Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@20:11:49 GMT

سارقان سیم برق با دستان بسته

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۳۹۳۵۳

سارقان سیم برق با دستان بسته

سرهنگ جلیل زبیدی، فرمانده انتظامی ماهشهر با اشاره به وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان بیان کرد: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی اذعان داشت: ماموران انتظامی این شهرستان با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند 2 سارق حرفه ای را شناسايی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگيرانه در مخفيگاهشان دستگير نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ زبیدی با اشاره به اعتراف متهمان دستگیر شده به 24 فقره سرقت سیم برق اظهار کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر تعامل بين مردم و پليس را سبب بوجود آمدن امنيت پايدار عنوان کرد و از هموطنان خواست هرگونه موارد مشکوک در رابطه با اقدامات مجرمانه افراد شرور و خلافکار را بلافاصله از طريق مرکز فوريت های پليس 110 اطلاع داده تا نسبت به شناسايی و دستگيری آنان در اسرع وقت اقدام شود.

انتهای پیام/گ

شناسایی و دستگیری سارقان سیم برق در ماهشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۹۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر

 سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی مناطق آلوده در سطح شهرستان خرمشهر، توسط ماموران انتظامی به مرحله اجرا درآمد.

به گفته او با اجرای این طرح ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی، ۱۶ نفر متهم متواری و تحت تعقیب را در شهرستان خرمشهر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند، تاکید کرد: به جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان، طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده در نوبت‌های متعدد و با تمام توان اجرا خواهد شد.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار