Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیر تیم ملی امید گفت:‌ بحث تیم ملی امید دغدغه یک فرد یا یک مربی نیست بلکه دغدغه نیم‌قرن نرفتن به مسابقات المپیک است.

به گزارش وبسایت نود، به نقل از فارس، درباره انتخابش در رأس تیم ملی امید به عنوان مدیر اظهار داشت: جلسات بسیار خوبی را با دبیرکل فدراسیون آقای ساکت و همچنین مسئولان کمیته فنی از جمله آقای محصص داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحث تیم ملی امید دغدغه یک فرد یا یک مربی نیست بلکه دغدغه نیم‌قرن نرفتن به مسابقات المپیک است. من به عنوان یک عضو کوچک می‌دانم که اگر تیم ملی امید المپیکی شود چه سودی برای جوانان کشورمان دارد و صرفاً فقط حضور در یک رقابت المپیک نیست بلکه یک گروه بزرگی از جوانان می‌توانند تحت تأثیر این موضوع قرار بگیرند.

وی افزود: همه می‌دانند که چقدر بحث جوانان در کشورهای اروپایی اهمیت دارد و چقدر به این موضوع ارزش قائل هستند ما در تیم ملی امید مرحله به مرحله پیش می‌رویم و می‌خواهیم بهترین تصمیمات را بگیریم.

استیلی درباره تغییرات در تیم تراکتورسازی گفت: خودم از جمله فوتبالیست‌های آذری زبان هستم، خطه آذربایجان همیشه مملو از استعدادهای فراوان بوده است و تراکتورسازی در این چند ساله همواره با فرازونشیب زیادی روبه‌رو بوده است.

وی افزود: تراکتور یک سرمایه عظیم برای فوتبال ایران است و هوادارانش زبانزد خاص و عام است امیدوارم با حضور الیاسی شاهد پیشرفت روزافزون این تیم مردمی باشیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: با توجه به شناختی که از الیاسی دارم ایشان می‌تواند سرمنشأ موفقیت برای تراکتور باشد و قلباً می‌دانم که او قادر خواهد بود بر مشکلات فائق آید و تراکتور را به روزهای اوج بازگرداند. روز گذشته از شکست سه بر یک تراکتور مقابل الغرافه قطر متأسف شدم و امیدوارم که دیگر شاهد چنین نتایجی برای نماینده کشورمان در رقابت‌های آسیایی نباشیم. این تیم با مدیریت الیاسی می‌تواند به یکی از قطب‌های فوتبال ایران تبدیل شود.

 

1004

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی تراکتورسازی تیم ملی امید حمید استیلی الیاسی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان Match of the Day اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۹۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت‌) آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.

در ادامه مسابقات روز چهارشنبه پنج بوکسور جوان ایران به مصاف رقبای خود رفتند که نتایج زیر به دست آمد:

در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی کاظمی که طی دو روز اخیر با بیماری سرماخوردگی دست و پنجه نرم می‌کرد، برابر ظفربیک کمیل‌اوف‌ از قرقیزستان قرار گرفت و در مبارزه‌ای نزدیک، مغلوب شد.

در وزن ۵۷ کیلوگرم، رضا فضلی که پیش از این نماینده امارات را شکست داده با قیس عشیش‌ اردنی‌ روبه‌رو شد و شکست خورد.

در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، سیدعلی اکبرمیراحمدی‌ با سینگ‌ یاشی‌واردان‌ هندی مصاف داد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۸۰ کیلوگرم، سام استکی با مهرالدینوف‌ ازبکستانی مبارزه کرد و با قبول شکست از گردونه رقابتها حذف شد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم، عباس گرشاسبی با آریان از هند جدال‌ کرد و نتوانست بر حریف غلبه کند و از دور مسابقات کنار رفت.

همچنین پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت، سه نماینده ایران در رده سنی امید به مصاف حریفان خود می‌روند.

در وزن ۵۷ کیلوگرم، نیما بیاتی که پیش از این نماینده فیلیپین را شکست داده است با گانبولد از مغلوستان مبارزه می‌کند.

در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، امیرحسین پیشرو که حریفی از سریلانکا را برده است با مادامینوف ازبکستانی روبه‌رو می‌شود.

در وزن ۷۱ کیلوگرم، عیسی فردین که ابتدا نماینده عرق را از پیش‌رو برداشته با آکالیکوف قزاق مبارزه دارد.

کد خبر 6094862

دیگر خبرها

  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند + فیلم
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند
  • تیم فوتبال زیر ۱۸ سال دختران ایران چگونه قهرمانی تورنمنت کافا شد
  • تیم فوتبال امیدهای عراق راهی المپیک شد/ اندونزی در یک قدمی المپیک
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا
  • باخت تیم جوانان زاگرس مهاباد در مرحله دوم مسابقات فوتبال
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا