Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان دیده بان حقوق بشر و کمیساریای امور پناهندگان سازمان ملل از آزار جنسی و هتک حرمت زنان مهاجر آفریقایی در شهر عدن که تحت سیطره نیروهای اماراتی و سعودی قرار دارد، خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان دیده بان حقوق بشر اعلام کرد که مهاجران موجود در شهر عدن که تحت کنترل امارات و عربستان است، شاهد تعرضات بدنی و جنسی در مراکز بازداشت بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارکنان دولتی وابسته به عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن، مهاجران آفریقایی را شکنجه کرده، به آنها تجاوز کرده و آنان را در محل بازداشت در شهر عدن اعدام کرده اند.

این سازمان افزود: نیروهای تحت حمایت امارات، مهاجران را بازداشت می کنند. با هشت مهاجر ملاقات کردیم که اخیرا در مرکزی واقع در شهرستان البریقه در عدن، به همراه کارمندانی یمنی و مهاجران دیگری از اتیوپی و سومالی و اریتره بازداشت بودند و آنها اذعان داشتند که زندانبان ها به زنان و دختران جوان و نوجوان، به طور مرتب تجاوز جنسی می کردند. یکی از بازداشت شدگان گفت که هر شب یکی را برای تجاوز می بردند، حتی دختران کوچک، هفت دختر کم سن و سال را می شناسم که به آنها تجاوز جنسی کردند

 بنا بر اعلام دیده بان حقوق بشر، برخی بازداشت شدگان گفتند که این دختربچه ها گاهی با گریه برای آنها تعریف می کردند که چه اتفاقی برایشان افتاده است.

بر اساس این گزارش، یک زن اتیوپیایی که در این زندان بازداشت شده بود، گفت که به زنان و دختران دائماً تجاوز می شد، و اینکه خود او دیده که زندانبان ها دو تن از دوستانش را مورد تجاوز قرار داده اند.

دیده بان حقوق بشر می افزاید: بازداشت شدگان همچنین اشاره کردند که زندانبان ها آنها را با میل گرد و چماق، کتک می زدند، و حتی به آنها شلیک کردند و دست کم دو تن از آنان را کشتند. مسئولان در عدن، سازمان های بین المللی انسانی را از ورود به این مرکز به منظور مشاهده وضعیت مهاجران منع می کنند.

کمیساریای امور پناهندگان سازمان ملل متحد هم اعلام کرد: نجات یافتدگان بیان می کنند که مهاجران بازداشت شده در معرض ضرب و شتم و تجاوز و اعدام و گرسنگی قرار داشته اند.

این کمیساریا افزود: مسئولان وابسته به هادی در عدن، متقاضیان پناهندگی را از فرصت حمایت به عنوان پناهجو محروم کرده اند، و مهاجران به اجبار به طور دسته جمعی در شرایطی خطرناک از طریق دریا بازگشتند.

منبع: مهر

کلیدواژه: امارات متحده عربی شهر عدن عربستان یمن سوریه ایالات متحده آمریکا روسیه رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ حمله موشکی به سوریه فلسطین ایران شهر دوما فرانسه عراق انگلیس ترکیه حمله به سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۹۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالاب‌های پلدختر زیستگاه ۳۵ نوع پرنده مهاجر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ تالابهای یازدگانه شهرستان در سه منطقه ی تنگ فنی ، ولیعصر و جایدر قرار دارند.
این تالاب ها زیستگاه بیش از ۳۵ نوع انواع پرنده مهاجر در فصول سال هستند.
 همچنبن در این تالاب ها امکانات  تفریحی  و رفاهی ایجاد شده است. 
 در شهرستان پلدختر  ۲۲۰ اثر  طبیعی و تاریخی وجود دارد.



کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نشست مسئولان حوزه حج و زیارت با فرماندهان پلیس فرودگاه‌های کشور
  • پرندگان مهاجر در آب‌گیرهای گرمه فرود آمدند
  • فیلم| فرود پرندگان مهاجر در گرمه خراسان
  • پس لرزه های ادعای یک نماینده مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /یک ذره انسانیت و شرم داشته باشید /حرمت زنان و نوامیس یک کشور مسلمان را نشکنید
  • تالاب‌های پلدختر زیستگاه ۳۵ نوع پرنده مهاجر
  • چرا اظهارات بایدن برای هند و ژاپن غافلگیرکننده بود
  • استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی از طریق سایت «سهما»
  • سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد؛ تمدید زمان ارسال کد استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی
  • ثبت کد ارسالی برای استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی
  • تاکید عربستان بر لزوم برقراری آتش‌بس فوری در غزه