Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-28@10:31:32 GMT

روش عجیب پیرمرد برای تنبیه رانندگان بی احتیاط

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۴۰۶۱۳

روش عجیب پیرمرد برای تنبیه رانندگان بی احتیاط

ساعت24 -پلیس شهر مینسوتا در آمریکا پیرمردی را دستگیر کرد که با ریختن میخ بر روی جاده قصد مبارزه با رانندگانی را داشت که با سرعت غیر مجاز حرکت می کردند. این فرد 75 ساله برای چند ماه بود که این فعالیت را انجام می داد تا در نهایت پلیس متوجه رفتار عجیب وی شده و او را دستگیر کرد.

پلیس شهر مینسوتا در آمریکا پیرمردی را دستگیر کرد که با ریختن میخ بر روی جاده قصد مبارزه با رانندگانی را داشت که با سرعت غیر مجاز حرکت می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرد 75 ساله برای چند ماه بود که این فعالیت را انجام می داد تا در نهایت پلیس متوجه رفتار عجیب وی شده و او را دستگیر کرد.

به گزارش خودروکار، جوزف کوریمی در حال حاضر در بازداشت پلیس به سر می برد. طبق اعلام پلیس تحقیقات از ماه اکتبر سال گذشته میلادی آغاز شده که در نهایت مشخص شد دلیل پنچر شدن و برخی تصادف های این منطقه رفتار عجیب و تنبیه خاصی است که این پیرمرد در نظر گرفته بوده است.

ماجرا از آنجایی آغاز می شود که یک خانم پنچر شدن تایرش توسط یک میخ را به پلیس گزارش می دهد. در تحقیقات محلی مشخص می شود که خودروهای زیادی با همین مورد مشابه به تعمیرگاه های اطراف خانه این پیرمرد مراجعه کرده اند. پلیس با دنبال کردن مدل و محل فروش این میخ ها و البته پس از بازرسی دوربین های مدار بسته متوجه شد که این پیرمرد طی چند ماه اخیر ده ها کیلو میخ خریداری کرده است.

پس از بارزسی های انجام شده از این مرد، وی اقرار کرد که به خاطر بی توجهی دولت به مسئله سرعت غیر مجاز خودش دست به کار شده است و این فعالیت وی تنها برای بهبود وضعیت جاده ها بوده است. تا امروز به 115 راننده خسارت وارد شده است که مجموع آن 22 هزار و 630 دلار خواهد شد. به نظر می رسد محکومیت وی اختمالا پرداخت 10 هزار دلار جریمه و 5 سال زندان خواهد بود.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۰۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدرحمان هاشمی با اعلام این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری مسلحانه و مجروح شدن یک نفر در یکی از روستاهای شهرستان کوار، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کوار افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده و در عملیاتی غافل‌گیرکننده متهم را دستگیر و یک قبضه اسلحه کلاشنیکف نیز از وی کشف کردند.

سرهنگ سیدرحمان هاشمی با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه علت تیراندازی را اختلافات قبلی عنوان کرد، گفت: متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

کد خبر 6090364

دیگر خبرها

  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • جزییات قتل بازپرس سابق در آمل؛ ۵ نفر دستگیر شدند
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • راهکارهای جایگزین تنبیه بدنی در کودکان
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • ماجرای عجیب سارقی که با پابند الکترونیکی به سرقت می‌رفت
  • ترددهای دریایی با احتیاط انجام شود/ احتمال سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی
  • کشف ۱۳ تن چوب تاغ قاچاق در استان سمنان/۱۱ متخلف دستگیر شدند
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد