Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@19:11:31 GMT

سی‌ونهمین رویداد ایده‌شو به کار خود پایان داد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۴۰۹۰۰

سی و نهمین رویداد ایده‌شو با عنوان تجهیزات پزشکی و فناوری سلامت در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با ارائه ایده‌ها از سوی تیم‌های منتخب به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سی و نهمین رویداد ایده‌شو شامگاه (چهارشنبه) با محوریت مهندسی بهداشت محیط، مواد زیستی، اپلیکیشن‌های سلامت، هوش مصنوعی و دارو با حضور دانشجویان فعال و خلاق ایده‌پرداز در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رویداد ایده‌پردازان به مدت ۳ دقیقه فرصت داشتند تا ایده خود را در حضور جمع بیان کنند و داوران پس از ارائه ایده به امتیازبندی می‌پرداختند و دانشجویان حاضر در سالن هم به ایده‌های مطرح شده رای می‌دادند.

سی و نهمین رویداد «ایده‌شو» فناوری مواد و تجهیزات پزشکی با ۱۲ ایده تخت‌های شناوری، کنترل ویلچر الکترونیکی هوشمند مبتنی بر سیگنال الکتروانسفالوگرام، درمان بیماری پارکینسون با استفاده از فیلتر الگوهای نوسانی سلولهای عصبی، ورود سوزن به کمک ربات مبتنی بر تصاویر پزشکی، تولید نسل جدید ماتریکس‌های استخوانی در درمان شکستگی‌های استخوانی، اپلیکیشن تغییرات زیبایی صورت و بدن مخصوص خانم‌ها و آقایان، چشم صوتی، تنظیم کننده الکتریکی دریچه کاردیای معده، ارتز مگنتی هوشمند پا، جعبه دارویی هوشمند، ماساژور چشم گیاهی مغناطیسی و ویبریل سیلیکونی مغناطیسی در حضور داوران و دانشجویان ایده‌پرداز مطرح شد.

در این رویداد سه ایده‌ از ۱۲ ایده‌پردازان پس از جمع‌بندی نظرات داوران و رای‌گیری حاضرین در همایش مقام‌های اول تا سوم، سی و نهمین رویداد ایده‌شو را کسب کردند.

در پایان با اهدای جوایز و لوح‌های یادبود ازایده‌های برتر و داوران سی و نهمین رویداد ایده‌شو تقدیر به عمل آمد.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۰۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل غیبت بهترین داور زن در یورو: حسودی مردان!

به گزارش "ورزش سه"، استفانی فراپارت که از سوی IFFHS به عنوان بهترین داور دنیا در سال‌های ۲۰۱۹، ۲۰۲۰، ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ شناخته شده بود، دو روز قبل متوجه شد که قرار نیست در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا یا المپیک حضور داشته باشد.

این رسم واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشت و حتی این ادعا مطرح شد که حسادت همتایان مرد این داور باعث شده است که او از حضور در این مسابقات باز بماند. اریک بورگینی، یکی از اعضای فدراسیون فوتبال فرانسه به RMC گفت:«شاید استفانی بهترین فصل ممکن را نداشته اما این واقعیت که او حتی به عنوان داور چهارم یا کمک داور ویدیویی هم انتخاب نشده ناامید کننده است.»

این خبرگزاری همچنین اظهاراتی از سوی منبع نزدیک به فراپارت مطرح کرده که دلایل دیگری را در این تصمیم دخیل می‌داند:«به شما اطمینان می‌دهم که افراد زیادی هستند که از غیبت او در رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ خوشحال می‌شوند. او برای سال‌های طولانی در بهترین شرایط ممکن بود. فرصتی برای استراحت در این تابستان می‌تواند بسیار به نفع او باشد.

در چند رقابت ملی که اخیرا برگزار شده است می‌توانید به این نکته توجه کنید که داوران زن دیگر داوران مرد را همراهی نمی‌کنند. دلیل این اتفاق این است که داوران مرد حسود هستند و نمی‌توانند این موضوع را تحمل کنند که داوران زن بخواهند جای آنها را بگیرند.»

فراپارت در سال ۲۰۱۹ به اولین داور زنگ تبدیل شد که در رقابت‌های لیگ یک فرانسه قضاوت کرده است. او در همان سال به عنوان اولین زنی انتخاب شد که فینال سوپرجام را داوری کرد و در سال ۲۰۲۰ اولین داور زنی بود که در لیگ قهرمانان حضور داشت.

آخرین دستاورد مهم او قضاوت در جام جهانی ۲۰۲۲ و در دیدار بین دو تیم آلمان و کاستاریکا بود و به این ترتیب به اولین زنی تبدیل شد که در بالاترین رقابت فوتبال مردان داوری کرده است.

دیگر خبرها

  • صد و پنجاه و نهمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • دلیل غیبت بهترین داور زن در یورو: حسودی مردان!
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم