Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@14:03:20 GMT

ایران به حضور در مسابقات جهانی عشایر در قرقیزستان دعوت شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۴۳۷۱۷

ایران به حضور در مسابقات جهانی عشایر در قرقیزستان دعوت شد

رئیس سازمان دولتی امور ورزش قرقیزستان در دیدار با مسعود سلطانی‎فر از ایران برای حضور در مسابقات جهانی عشایر که سپتامبر ۲۰۱۸ در این کشور برگزار می‏‎شود، دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود سلطانی فر، در حاشیه چهارمین اجلاس وزرای ورزش و جوانان سازمان همکاری اسلامی که در باکو برگزار شد و در دیدار با «کانات آمانکولف» رئیس سازمان دولتی امور ورزش و جوانان قرقیزستان گفت: ایران در زمینه احداث و اجرای پروژه های ورزشی مانند ساخت استادیوم های بزرگ تا ظرفیت ۷۵هزار نفری و سالن های سرپوشیده تا ظرفیت ۶ هزار نفری تجربیات خوبی دارد که می توانیم از این تجربیات و دانش در کشور شما استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از آمادگی کشورمان برای برگزاری ارودهای مشترک ورزشی خبرداد و گفت: با توجه به ظرفیت های دو کشور امکان همکارهای مشترک بین دو کشور در سطح گسترده وجود دارد. 

سلطانی فر گفت: بر اساس سیاست رئیس جمهوری ایران همه ظرفیت های کشور می تواند در اختیار کشور دوست و همسایه قرار بگیرد.

وی با اشاره به توانمندی کشورمان در زمینه رشته های مختلف ورزشی، گفت: می توانیم از طریق در اختیار گذاشتن مربیان و مدرسان به توسعه رشته های مختلف قرقیزستان کمک کنیم.

سلطانی فر گفت: مایلیم از توانمندی های قرقیزستان در رشته های این کشور که در آنها سرآمد است، بهره مند شویم.

وزیر ورزش افزود: در زمینه توانمند سازی جوانان نیز، تلاش کردیم برای مشارکت جوانان در امور مختلف سازمان های مردم نهاد را گسترش بدهیم و دستاوردهای خوبی در سال های اخیر داشتیم و با توجه به اشتراکات زیادی که بین جوانان دو کشور وجود دارد ، علاقمند به تعامل بین سازمان های مردم نهاد جوانان بین دو کشور هستیم.

رئیس سازمان دولتی امور جوانان و ورزش قرقیزستان نیز در این دیدار گفت: روابط ایران و قرقیزستان در حوزه ورزش به ویژه کشتی بسیار صمیمانه است.

کانات آمانکولف افزود: دستاوردهای ورزشکاران ایرانی در رشته های مختلف نشانگر توجه دولت ایران به توسعه وزرش است.

وی افزود: ما آماده تبادل تجربه با ایران هستیم. همچنین مایلیم از توانایی های ایران در زمینه ایجاد زیر ساخت های ورزشی بهره مند شویم .

این مقام قرقیزستانی از ورزشکاران ایران برای حضور در مسابقات جهانی عشایر که سپتامبر ۲۰۱۸ در قرقیزستان برگزار می شود ، دعوت کرد.

چهارمین اجلاس وزیران ورزش و جوانان سازمان همکاری اسلامی امروز در باکو شروع شد و تا فردا ادامه خواهد داشت.

منبع: مهر

کلیدواژه: قرقیزستان مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد تکواندو لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی فرنگی تیم ملی تکواندو انتخابی تیم ملی تیم فوتبال السد قطر فدراسیون کشتی تیم ملی فوتبال ایران برانکو ایوانکوویچ رسول خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۳۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد

 

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، تیمی متشکل از معلمان و دانش‌آموزان ایرانی از مدارس شهرهای تهران، مشهد، کرمان و اصفهان در بزرگترین رویداد بین‌المللی ایده و فناوری کشور ترکیه با عنوان «یک ایده یک جهان» موفق به کسب ۵ مدال طلا در رشته‌های مختلف شدند.

حسن دیدبان وابسته فرهنگی کشورمان در استانبول با حضور در این روادید بین‌المللی با نخبگان افتخار آفرین ایرانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان و انجمن مخترعین ترکیه میزبان این دوره از مسابقات بود. این رویداد جهانی که در حمایت از ایده، استارتاپ‌ها و مخترعین جهان در کشور ترکیه در شهر استانبول برگزار شد میزبان تیم‌هایی از ۲۴ کشور دنیا از جمله ایران، کانادا، چین، تایوان، آمریکا، مالزی، اندونزی و امارات متحده عربی به صورت حضوری و غیرحضوری در ۱۰ زیرگروه مختلف از جمله پزشکی، کشاورزی بود.

در این دوره از مسابقات که در استانبول برگزار شد، بیش از ۲۷۳ ایده و طرح نوآورانه مختلف با هم به رقابت پرداختند. بخش جوایز ویژه این مسابقات، به ۵ طرح برتر تقدیم شد که ۲ جایزه ویژه آن، سهم تیم‌های ایرانی شد.

این رویداد مهم فرصتی بزرگ برای مخترعان و نوآوران جوان است تا دستاوردهای خود را به مجامع علمی و سازمان‌های علمی-تحقیقاتی در سطح بین‌المللی معرفی کنند و با کسب اطلاعات از فناوری های روز دنیا خود را برای ورود به بازارهای جهانی آماده سازند.

دیگر خبرها

  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • کرمانی‌ها و کسب ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • آشنایی با حریفان جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد