Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-29@21:06:33 GMT

شلیک پلیس، پایان فرار سارق خودروی سواری

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۴۴۴۶۳

شلیک پلیس، پایان فرار سارق خودروی سواری

رئیس کلانتری ۱۰۳گاندی از دستگیری یک سارق خودروی سواری در شرق تهران، خبر داد و گفت: سارق که خودرو را سرقت کرده بود، توجهی به فرمان های پلیس، نمی کرد که با شلیک پلیس، فرار وی متوقف شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ " فرهاد حیدری" در توضیح این خبر، گفت: ماموران انتظامی کلانتری، عصر روز گذشته هنگام گشت زنی در محدوده خیابان کوشا، متوجه رفتار مشکوک راننده یک دستگاه خودروی سواری شدند که برای بررسی موضوع به خودرو نزدیک ولی راننده آن به محض مشاهده ماموران کلانتری با سرعت بالایی، خلاف جهت حرکت خودروها از محل متواری گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: ماموران به تعقیب وی پرداخته و متهم که به هیچ یک از فرمان های پلیس، توجهی نمی کرد و همچنان به فرار خود ادامه می داد، ماموران کلانتری برای متوقف ساختن وی از شلیک تیر هوائی استفاده می کنند و بدین ترتیب ماموران موفق شدند، خودروی سارق را متوقف و متهم را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با توضیح اینکه در استعلام صورت گرفته مشخص شد که خودروی متهم مسروقه بوده و چند ساعت پیش، خودروی موصوف در محدوده کلانتری ۱۳۶ فرجام سرقت شده است، ادامه داد: در این زمینه پرونده ای تشکیل و متهم تحت بازجویی قرار گرفت و متعاقب آن برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۴۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، با اجرای طرح شناسایی و دستگیری سارقان توسط ماموران کلانتری ۱۵ آزادگان ۷ فقره سرقت را طی هفته گذشته کشف و در این راستا ۳ نفر را دستگیر کردند.
 
مأموران کلانتری ۱۵ آزادگان در راستای اجرایی کردن طرح مبارزه با سرقت در سطح شهرستان یزد در هفته گذشته موفق شدند ۳ سارق با ۷ فقره سرقت دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کنند.

دیگر خبرها

  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند