Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛الهام ملک‌زاده دبیر علمی همایش ملی زن درپهنه فرهنگ و تمدن غرب در هشتمین همایش ملی زن در پهنه فرهنگ و تمدن غرب ایران که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، گفت: انجمن زنان پژوهشگر تاریخ اولین انجمن علمی تاریخ ایران است که به مدت ۱۸ سال در کشور سابقه فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: بر اساس اهداف انجمن، هر دو سال یکبار سلسله همایش‌هایی با محوریت مطالعات زنان در زمینه‌های مختلف برگزار می‌شود که اخیرا همایش‌ها جنبه ملی پیدا کرده است.

دبیر علمی همایش اذعان کرد: در راستای اهداف این همایش و از فروردین‌ماه سال 96 تا اسفندماه همان سال تمام نشست‌ها و سخنرانی‌های ماهانه انجمن زنان پژوهشگر تاریخ به این مسئله اختصاص داده شد و مقرر شد پیرو سایر همایش‌ها، پیش همایشی در یکی از استان‌های غرب کشور برگزار شود و کرمانشاه برای این امر انتخاب شد که به دلیل وقوع زلزله، این امر تحقق پیدا نکرد و به همین دلیل بهمن‌ماه 96 در تهران برگزار شد.

ملک‌زاده در خصوص دلایل برگزاری این همایش در کردستان نیز تصریح کرد: پس از تصمیم هیئت مدیره انجمن برای برگزاری این همایش، فراخوان داده شد که خوشبختانه دانشگاه کردستان با دارا بودن دیدگاه علمی از این مهم استقبال کرده و کردستان برای برگزاری این همایش انتخاب شد.

وی از ارسال 100 مقاله به دبیرخانه همایش خبرداد و افزود: در مرحله اول 70 مقاله پذیرش شد و در نهایت با نظر داوران 40 مقاله به مرحله ارائه راه‌یافت و طی همایش در پنل‌های 15 دقیقه‌ای ارائه خواهند شد.

دبیر علمی این همایش در پایان اظهار کرد: آثار مختلفی از همه استان‌های غرب کشور به دبیرخانه همایش ارسال شد اما بیش ترین تعداد مقالات ارسال شده متعلق به پژوهشگران و اساتید حوزه مسائل زنان کرد است.

انتهای پیام/ د م

100 مقاله به دبیرخانه همایش ملی زن در پهنه فرهنگ و تمدن غرب ارسال شد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معاونت علمی اخبار دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۴۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت به همت پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می‌شود.

در این نشست مسعود اسماعیلی، محمدرضا سنگری، مهدی جمشیدی، ابوالفضل اقبالی، محسن ردادی، مهدی جهان و محمدمهدی جهان پرور به ایراد سخنرانی می‌پردازند و دبیر علمی نشست بر عهده سیدحسین فخرزارع است.

زمان برگزاری یکشنبه ۹ اردیبشهت ماه ۱۴۰۳، ساعت ۹ صبح در محل تهران، سالن جلسات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی است.

علاقمندان می‌توانند به صورت مجازی و از طریق اینجا در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6090082 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار شد
  • ارائه ۱۱ مقاله در همایش علمی «اسوه حسنه» در مرکز گلستان
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد