Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@03:51:48 GMT

واکنش قدوس به کلاهبرداری رئیس باشگاه اوسترشوندس

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۴۵۴۲۰

واکنش قدوس به کلاهبرداری رئیس باشگاه اوسترشوندس

ملی‌پوش ایرانی اوسترشوندس سوئد به ماجرای کلاهبرداری رئیس این باشگاه واکنش نشان داد. ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳ ورزشی فوتبال ایران ورزش جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از سایت فوتبالس‌ کانالن سوئد، دانیل کیندبرخ متهم به یک فقره کلاهبرداری جدی و مشارکت در یک پرونده مالیاتی است به همین خاطر اردوی تیم فوتبال اوسترشوندس در مصاف شب گذشته هفته چهارم لیگ برتر سوئد برابر کالمار را خاموشی و سکوت فرا گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامان قدوس، مهاجم ایرانی تیم اوسترشوندس در واکنش به پرونده کلاهبرداری دانیل کیندبرخ گفت: این چیز پریشان‌کننده‌ای نیست اما هیچ تفسیری نمی‌توانم داشته باشم. در مورد این موضوع هیچ اطلاعی هم ندارم و بنابراین نمی‌توانم چیزی بگویم.

*آیا اطلاعاتی درباره این اتفاق دریافت خواهید کرد؟

به اندازه‌ای اطلاعات دریافت می‌کنیم که شما دارید. بنابراین الان هیچ چیز نمی‌دانیم.

* دانیل کیندبرخ چه مفهومی برای باشگاه اوسترشوندس دارد؟

خیلی، خیلی. او کسی است که تمام طرح موفقیت باشگاه اوسترشوندس را آغاز کرد. کیندبرخ، گراهام پوتر (سرمربی) را به چنگ آورد و آغازگر حماسه تیم اوسترشوندس است. مساله کمی عجیب است و روشن نیست. نمی‌توانم بیشتر تفسیر کنم، زیرا هیچ‌چیز نمی‌دانم.

سامان قدوس درباره تساوی یک - یک برابر کالمار هم گفت: بازی سختی بود. چند روز پیش هم بازی داشتیم و بدن‌ بازیکنان سنگین بود. نیمه اول خوب بود و بازی را تحت کنترل داشتیم. پس از آن بازی به گوشه‌های زمین رفت. در نیمه‌دوم هم کنترل خوبی روی بازی داشتیم اما نتوانستیم بهره لازم را ببریم. به طور کلی بازی خوبی بود.

مهاجم اوسترشوندس در رابطه با کسب 3 امتیاز در چهار هفته آغازین لیگ برتر سوئد اظهار داشت: شروع فصل جدید با 2 شکست  آن‌چیزی نبود که ما می‌خواستیم. پس از بازی با دالکورد شرایط اوسترشوندس بهتر شد و امیدوارم در بازی آینده با اوربرو پیروز شویم.

انتهای پیام/

 

 

R7858/P35350/S3,27,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۵۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملک مصرفی افراد مشمول مالیات بر عائدی سرمایه نمی‌شود

کارشناس سیاستگذاری مسکن در واکنش به ادعای رئیس کل سابق بانک مرکزی گفت: ملک مصرفی افراد از شمول مالیات بر عائدی سرمایه خارج است، حتی اگر طی یکسال قیمت آن ۱۰ برابر شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، فرشید ایلاتی کارشناس سیاستگذاری مسکن در واکنش به ادعای رئیس کل سابق بانک مرکزی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«ملک مصرفی افراد از شمول مالیات بر عائدی سرمایه خارج است. یعنی اگر ملک مصرفی خانوار در طی یکسال 10 برابر هم شده باشد هیچگونه مالیاتی نخواهد داشت. اینگونه اظهار نظرها از سوی شخصی که رییس سابق بانک مرکزی بوده است جای تأسف دارد.»

چندی قبل رئیس کل سابق بانک مرکزی در واکنش به مالیات بر عایدی سرمایه در شبکه ایکس نوشته بود:‌ رئیس مجلس گفته اند؛ مالیات بر سوداگری شامل 0/5 درصد جامعه می‌شود و نگرانی ندارد.

حتی اگر درصد اعلامی درست باشد، این نوع اظهارنظر بی توجهی به کار کرد علم اقتصاد و انتقال اثرات غیر مستقیم این نوع از مالیات به سایر طبقات جامعه و نیز فراهم شدن اسباب خروج سرمایه از کشور است.

در واقع بر مبنای مالیات بر عایدی سرمایه از کسانیکه به حکم عقل در مقابل تورم از خود حفاظت می‌کنند، مالیات گرفته و صرفِ مخارجی می‌شود که غالباً براى رشد اقتصادى زیانبار هستند. بهتر است به جای این اقدامات، با علل تورم که موجب سفته بازی است، مقابله کنید. اینقدر هم زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اهانت دوباره به قرآن کریم در سوئد
  • ملک مصرفی افراد مشمول مالیات بر عائدی سرمایه نمی‌شود
  • مخالفت سوئد با تحقیقات بین‌المللی درباره انفجار «نورد استریم»
  • موافقت مجدد مقامات سوئد با هتک حرمت قران مجید
  • سوئد مجددا برای هتک حرمت قرآن کریم مجوز صادر کرد
  • سامان قدوس از قطر متنفر است!
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم
  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • واکنش رئیس صدا و سیما به ممنوعیت پخش «حشاشین»