Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@07:09:23 GMT

کشف بیش از 6 هزار کیلو انواع موادمخدر در همدان

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۴۷۲۲۴

کشف بیش از 6 هزار کیلو انواع موادمخدر در همدان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان از کشف 6هزار و 500 کیلو انواع مواد مخدر در سال گذشته در استان خبرداد و گفت: کشف مواد مخدر در استان 25 درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا، سرهنگ هادی قزوینه ای امروز در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان، تصریح کرد: بیشترین کشفیات در حوزه تریاک بوده و هروئین با 116درصد رشد کشف، بیشترین میزان رشد کشف مواد مخدر را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به انجام 9هزار و 871عملیات، خاطرنشان کرد: در طول سال گذشته 35 عملیات فراستانی نیز انجام شده است.

قزوینه ای از کشف بیش از 20میلیون قرص غیر مجاز در سال گذشته خبر داد و افزود: همچنین در این مدت 21 قبضه سلاح جنگی کشف شده است.

وی با اشاره به انهدام 85 باند تهیه و توزیع مواد مخدر گفت: در سال گذشته 2 هزار و 265 معتاد شناسایی و برای ساماندهی تحویل بهزیستی شد.

وی از دستگیری 8 هزار و 406 خرده فروش در سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: 538 مورد از مناطق آلوده در استان نیز پاکسازی شدند که 63 مورد از این مناطق در محیط پیرامون مراکز آموزشی بودند.

وی ادامه داد: از مجموع افراد دستگیر شده 176نفر خانم و 10هزار 216نفر نیز آقا بودند.

وی با اشاره به شناسایی 70مخروبه و زمین بلاتکلیف در استان گفت: 63 مورد از این اماکن نیز ساماندهی شدند.

کشف 564 کیلو مواد مخدر در سال جاری

قزوینه ای از کشف 564کیلو و 330گرم مواد مخدر در یک ماهه ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: کشف مواد مخدر71درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.

وی یادآور شد: در فروردین ماه امسال یک محموله 180کیلویی حشیش در شهرستان فامنین کشف شده و یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر با 12نفر نیز دستگیر شدند.

وی از متلاشی شدن 7باند وانجام 59 طرح پاکسازی در فروردین ماه امسال خبر داد و گفت: 413 نفر معتاد و 372خرده فروش در سال جاری دستگیر شده است.

وی در پایان گفت: در سال آینده سه رویداد گردشگری مهم برگزار خواهد شد که برنامه های عملیاتی برای ایجاد امنیت در طول این مدت تدوین خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۷۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی، کارشناسان گمرک دوغارون موفق شدند با استفاده از دستگاه ایکس ری کامیونی، حین کنترل کامیون‌های ورودی به کشور، این مواد را کشف کنند.   مواد کشف شده از نوع هرویین فشرده و شیشه، به طرز ماهرانه‌ای داخل کابین راننده جاسازی شده بود.

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • امحای ۱۵۳۹ کیلو گرم مواد عذایی غیر بهداشتی در هشترود
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش