Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نتايج جديدترين نظرسنجي حاکي است که صهيونيست‌ها از پاسخ ايران به تجاوز اخير رژيم صهيونيستي به پايگاه نظامي «تي فور» در مرکز استان «حمص» سوريه در هراس و وحشت به سر مي‌برند.
به گزارش خبرگزاري آريا؛ نتايج اين نظرسنجي که در روزنامه صهيونيستي «معاريو» منتشر شده است، نشان مي‌دهد بيش از 73 درصد صهيونيست‌هاي ساکن فلسطين اشغالي معتقدند که خطرات امنيتي، رژيم صهيونيستي را احاطه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اين نتايج، 52 درصد پرسش شوندگان نگران وقوع جنگي در آينده نزديک با توجه به افزايش تنش‌ها در شمال فلسطين اشغالي از جمله پاسخ ايران به حمله اخير جنگنده‌هاي رژيم صهيونيستي به پايگاه نظامي « تي فور T- 4 » در سوريه هستند .
اين نتايج حاکي از آن است که درصد تهديد امنيتي خارجي از جانب حماس و ايران و حزب الله به 34 درصد و درصد تهديد امنيتي ناشي از عمليات مقاومت فلسطين به 32 درصد و درصد تهديد ناشي از گراني و شکاف‌هاي اقتصادي به حدود 32 درصد مي‌رسد.
حمله موشکي رژيم صهيونيستي
به فرودگاه T-4 سوريهپيش از اين «عبدالباري عطوان» سردبير روزنامه «راي اليوم» با اشاره به مقاله «توماس فريدمن» نويسنده و روزنامه نگار آمريکايي در روزنامه نيويورک تايمز با عنوان «سوريه بزودي شعله ور خواهد شد» نوشت: تجاوز احتمالي اسرائيل به محور مقاومت با توجه به قدرت دفاعي و هجومي ايران، سوريه و حزب الله با واکنش محکمي مواجه خواهد شد حتي جنگنده هاي اسرائيلي اکنون از بيم اين امر وارد حريم هوايي سوريه نمي شوند و از بيم ساقط شدن اين جنگنده ها، به حملات موشکي از طريق حريم هوايي لبنان اکتفا مي کنند.
سردبير راي اليوم برآورد کرد که ايران ، حزب الله و سوريه با هزاران فروند موشک در بردهاي مختلف و پهپادهاي مجهز به سلاح، توان وارد کردن خسارت هاي زيادي را به رژيم صهيونيستي در بعد نظامي و غير نظامي دارند.
عطوان با بيان اين که پدافند هوايي سوريه در برابر حملات احتمالي تل آويو به حريم هوايي اين کشور يا مواجهه نظامي اش با ايران در آماده باش کامل قرار دارد، افزود: ارتش رژيم صهيونيستي از بيم حملات انتقامجويانه ايران به خصوص پس از حمله موشکي به پايگاه تيفور(T4)، در مرزهاي سوريه و لبنان در حالتي از وحشت مستقر شده است.
پايگاه نظامي «تي فور» در استان حمص سوريه، بامداد روز دوشنبه ( 9 آوريل) هدف حمله موشکي اسرائيل قرار گرفت که بر اثر آن هفت نفر شهيد شدند. 114/112

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۷۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، امروز (شنبه) تأکید کرد که در صورت دستیابی به توافقی درباره تبادل اسرا، عملیات نظامی در رفح را به تعویق خواهند انداخت.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه المیادین، «یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز گفت که در صورت دستیابی به توافق درباره تبادل اسرا، انجام عملیات نظامی در رفح به تعویق می افتد.

این اظهارات کاتس در حالی بیان شد که گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس، امروز ویدئویی را از دو اسیر صهیونیست منتشر کرد که طی آن این دو نفر هشدار دادند حملات نظامی اسرائیل به نوار غزه باعث آزادی ما نخواهد شد، بلکه جان ما را به خطر خواهد انداخت.

در پی انتشار این فیلم، خانواده‌های اسرای صهیونیست در نزد مقاومت فلسطین به کابینه رژیم صهیونیستی هشدار دادند که یورش به رفح به اسارت بیشتر صهیونیست‌ها یا مرگ آن‌ها در اسارت منجر خواهد شد و این رژیم بایستی بین یورش به رفح یا بازگرداندن اسرا یکی را انتخاب کند.

آن‌ها گفتند که کوتاهی کابینه در حق ربوده‌شدگان، جنایت کابینه علیه شهروندان است.

دیگر خبرها

  • اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود
  • موافقت اکثر صهیونیست‌ها با استعفای فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی
  • الهندی: پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادربه حفاظت از خود نیست
  • هراس افسران صهیونیست از پاسخ تنبیهی ایران (فیلم)
  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله
  • در صورت اشتباه مجدد ، قدرتمندتر از قبل پاسخ می‌دهیم
  • هراس صهیونیست‌ها از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • هراس و نگرانی مقامات آلبانی پس از عملیات وعده صادق
  • زخمی‌شدن ۱۱ نظامی صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته
  • فرمانده کل ارتش: ایران به هر کجای رژیم صهیونیستی را لازم باشد موشک می‌زند/ اگر باز هم خطایی سر بزند قدرتمندتر از قبل پاسخ می‌دهیم/ زوایای مختلف عملیات‌ها 10 تا 20 سال بعد گفته می‌شود