Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پالایش نفت آبادان از خود در برابر اعلام رأی دو.پینگی بودنش دفاع کرد.

طرفداری- زهره میثمی، بازیکن سابق تیم ملی فوتسال بانوان ایران و عضو تیم پالایش نفت آبادان از اعلام رأی کمیته ضد دوپینگ ایران متعجب شده و کاملاً دوپینگ خود را تکذیب می کند.

ستاد ملی ضد دوپینگ فهرست ورزشکارانی که آزمایش دوپینگ آن ها مثبت اعلام شده را اعلام کرد و زهره میثمی بازیکن تیم فوتسال پالایش نفت آبادان یکی از این نفرات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از رسانه ورزش زنان ایران، زهره میثمی بازیکن سابق تیم ملی فوتسال به دلیل مصرف ماده ممنوعه متنولون به مدت 4 سال(۷ بهمن ماه ۹۶ تا 6 بهمن ماه۱۴۰۰) محروم شد.

میثمی از بهمن سال 96 بر اساس ابلاغ اولیه دیگر تیم پالایش نفت آبادان در لیگ برتر فوتسال را همراهی نکرد و نفت ، بدون حضور وی در میادین ، قهرمانی لیگ برتر را جشن گرفت.

 وی در مورد محرومیتش صحبت کرده است و می گوید طی یک برنامه درمانی از دارو مصرف کرده و دوپینگ کردن را نمی پذیرد:

چرا باید دوپینگ کنم؟

من جز در دوره های درمانی خودم دارویی مصرف نکردم. من نیازی به دوپینگ و مواد نیروزا ندارم و نخواهم داشت. 18 سال است در فوتسال ایران حضور دارم و 14 سال بازیکن تیم ملی بودم. اصلا این منطقی هست که من آبروی 18 ساله ورزشی ام را به خطر بیاندازم؟ مگر می خواستم به کجا برسم؟ به تیم ملی؟ تمام مکمل ها و داروهایی که استفاده کرده بودم را به عنوان توضیح و سند به کمیته استیناف دادم و منتظر بودم که رسیدگی شود.

اعتراض به استیناف و پیام عذرخواهی فردوسی پور

من از صدور رای اطلاعی نداشتم. مدارک پزشکی ام را برای کمیته استیناف ارسال کرده بودم. حتی عادل فردوسی پور هم پیام عذرخواهی از بردن نام من در برنامه 90 به عنوان بازیکن دوپینگی فرستاد اما چه سودی دارد. زمانی که به کمیته استیناف اعتراض کردم گفتند که نتیجه آن 45 روزه مشخص می شود و اکنون بعد از یک ماه اعلام رای کرده اند و واقعا عجیب و خنده دار است.

از من 2 میلیون تومان برای اعتراض روی رای اولیه گرفتند و گفتند که مدارک و اعتراض باید به آلمان برود اما ظاهرا جایی نرفته! من 28 اسفند مدارک پزشکی ام را ارائه دادم و با وجود تعطیلات عید ، چطور به این سرعت اعلام نظر شده؟  حتی فدراسیون فوتبال هم می گوید در جریان نیست. برنامه 90 هم در زمان دعوت از خانم جدیدی زاده نام من را مطرح کرد در حالی که رای من هنوز اعلام نشده بود.

دستشان در یک کاسه است

این وصله ها به من نمی چسبد. ذات فوتبالی من با آمپول و قرص و دوا به دست نیامده که با این چیزها هم از بین برود. من اصلا نیازی به دوپینگ ندارم چون ثابت شده ام و تمام اهالی فوتبال و فوتسال بانوان من را می شناسند و تکنیک من را دیده اند. تکنیک من از بچگی از سال 79 که پدیده بازی های استانی و کشوری شدم با من بود. کسی با خراب کردن و آبرو بردن دیگران چیزی به دست نمی آورد و من هم برای کسانی را که دنبال خراب کردن من هستند آرزوی سلامتی می کنم. امیدوارم خداوند آن قدر به این افراد از هر لحاظ ، بدهد که چشم و دلشان سیر شود. افرادی که باعث شدند نام من به عنوان دوپینگی مطرح شود دستشان در یک کاسه است و موضوع دوپینگ اصلا برای من مهم نیست. من به خودم اطمینان دارم. آن ها کسانی هستند که چشم دیدن بازی های خوب من را نداشتند. خوشحالم که بازی های خوب من آن قدر به چشم این افراد آمده که علیه من اقدام کردند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۸۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) به رسوایی شناگران چینی واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ توماس باخ پس از وضعیت آزمایش دوپینگ شناگران چینی نسبت به عملکرد آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (WADA) و قوانین کنترلی آن ابراز اطمینان کرد.

رئیس کمیته بین المللی المپیک گفت: ما به WADA و قوانین کنترلی آن اطمینان کامل داریم، آژانس کاملاً از آنها پیروی کرده است. WADA به IOC درباره رویه‌هایی که این سازمان دنبال می‌کند، اطلاع داده است.

تحویل مشعل المپیک به فرانسه

توماس باخ خاطرنشان کرد: در وضعیت شناگران چینی، ما نیز به WADA اعتماد داریم. اگر همه مراحل رعایت شود، دلیلی وجود ندارد که آنها در آنجا (در بازی‌های المپیک 2024) حضور نداشته باشند.

پیش از این مشخص شده بود که در ژانویه 2021، 23 شناگر چینی تست دوپینگ مثبت دادند که نشان از وجود داروی ممنوعه تری‌متازیدین در بدن آنها داشت. سپس WADA از تصمیم طرف چینی مبنی بر عدم انجام آزمایشات اضافی و حذف ورزشکاران از المپیک 2020 توکیو (ژاپن) حمایت کرد که از سال 2020 به دلیل COVID-19 به تعویق افتاد و از 23 جولای تا 8 آگوست 2021 برگزار شد. تیم شنای چین در آن بازی‌ها سه مدال طلا، دو نقره و یک برنز کسب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • داستان فلسطین آنقدر جذاب است که نیازی به تخیل ندارد
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • شمسایی: با تمام تمرکز به مصاف تیم ملی فوتسال تایلند می‌رویم
  • خروش شماره 10 تیم ملی با نقش جدید! (عکس)
  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم
  • تغییر الگوی ساخت مسکن نیازی جدیست
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند