Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والسلمین حسین سلیمانی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص حمایت و مشارکت با عوامل سریال «پایتخت» گفت: سریال «پایتخت» مجموعه موفقی است که مردم نسبت به آن اقبال خوبی نشان دادند، و با شرایطی که درجامعه وجود دارد و مردم نیاز به نشاط و شادی دارند، این مجموعه موفق عمل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور با حفظ شرایط هنری و اینکه بتوانیم قصه خوبی مجموعه داشته باشد و از اوج به پایین تنزل نکند، با صحبتی که با حجت الاسلام محمدی داشتیم، دیدیم که مجموعه «پایتخت» پتانسیل آن را دارد که با آن مشارکت کنیم. البته مشارکت ما جلوه بیرونی پیدا نکرد و تصورها همه این بود که اوقاف پولی دارد و می خواهد برای صدا و سیما هزینه کند. اما باید در نظر گرفت که ما حتی در برنامه های مشابه  هم که حضور داریم هیچ آرمی از سازمان اوقاف در آن وجود ندارد.    وی در ادامه بیان کرد: ما احساس کردیم در این قصه مسئله ای وجود دارد که اگر سازندگان با قصه، شرایط و فضای هنری خودشان بخواهند، ما اعلام آمادگی کرده‌ایم، البته نه ما بلکه مابقی مجموعه‌ها هم حاضر هستند با این سریال همکاری کنند.
  مدیر روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: یکی از مشکلاتی که بچه های هنری دارند، نمی شود با حمایت های این چنینی مسیر هنری آنها و قصه را منحرف کنیم ، چراکه کار سفارشی می شود. البته سازندگان مجموعه نیز عاقل تر از آن هستند که این کار را انجام بدهند، و آنها هم موافقت نمی کنند. درواقع خودمان هم از تغییر مسیر قصه رضایت نداریم و هنر و تفکر هنرمندان را میشناسیم.   وی با اشاره به دیدگاه حجت الاسلام محمدی نماینده ولی فقیه؛ درباره سریال «پایتخت» اظهار کرد: نظر حاج آقا اعلام آمادگی در مشارکت با مجموعه «پایتخت» بود، البته نه منحصراٌ برای این مجموعه بلکه دیگر مجموعه های هنری هم دربرمی گیرد.
  حجت الاسلام سلیمانی خاطر نشان کرد: موانع و آسیب های بسیاری در این راه وجود دارد، ما فقط می توانیم دغدغه و مسائل خودمان را به سازندگان مجموعه ارائه بدهیم، و اگر علاقه مند بودند و حرف خودشان بود، می تواند در مجموعه شکل بگیرد.
    انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ازدواج احادیث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۵۲۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت

فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت

دیگر خبرها

  • شناسایی بیش از ۸۰۰ نوع نیت برای وقف
  • تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اوقاف یزد
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»
  • (ویدیو) افشاگری مهران رجبی در مورد سریال پایتخت
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • افعی تهران، راسکولنیکُف و احساس منحصر به فرد بودن در جهان
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • سازمان اوقاف خود را مخاطب در جبهه پیشران انقلاب اسلامی می‌داند