Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@04:36:37 GMT

واکنش جالب جهانبخش به عدم انتخابش درنظرسنجی برنامه نود

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۵۴۴۴۷

علیرضا جهانبخش بازیکن برتر این فصل لیگ هلند به غیبت نامش میان گرینه های این هفته نظرسنجی برنامه نود واکنش نشان داد و غیرمستقیم کار این برنامه را دانست.

به گزارش تابناک ورزشی، مهاجم گلزن تیم آلکمار هلند در پاسخ به این سوال که «در یکی از نظرسنجی‌ها برای عنوان بهترین مهاجم لژیونر ایرانی نام تو بین گزینه‌ها نبود و گفته شد که چون مهاجم نیستی در نظرسنجی قرار نداشتی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودت پستی که در آن بیشتر بازی می‌کنی را توضیح می‌دهی؟» چنین پاسخ داد: « در این فصل در بیشتر بازی‌ها با سیستم 3-3-4 بازی کردیم. بازیکنان در این سیستم مسئولیت‌های مختلف دارند. به این دلیل که بازیکنان سمت من، دفاع راست و هافبک راست نروژی‌مان بیشتر مسئولیت‌های دفاعی داشتند و فوق‌العاده خوب بودند، هماهنگی خوبی هم در سمت راست ایجاد شد و بدون اغراق می‌گویم بهترین سمت راست لیگ بودیم که اکثر گل‌ها و پاس گل‌ها از این طرف ساخته شد. این هماهنگی و آمار خوب را مدیون دو بازیکن پشت سرم هستم که در ضد حملات حریف کار دفاعی را به خوبی انجام می‌دادند تا من در خط حمله آزادتر بوده و احساس بهتری داشته باشم. این اتفاق باعث شد امسال عملکرد بهتری داشته باشم. من در خط حمله بازیکن سمت راست هستم که به داخل محوطه جریمه می‌آیم و از همه فضاهایی که در خط جلو وجود دارد، استفاده می‌کنم. با این حال نکته مهمی که امسال داشتم، اعتماد به نفس بیشتری بود که کادرفنی به من می‌داد و تصمیم این بود که توپ‌ها بیشتر به سمت راست زمین بیاید، چون قدرت ما در سمت راست بیشتر است. سمت چپ فوق‌العاده‌ای داریم، اما طراحی حملات ما بیشتر از سمت راست بود و من هم به خاطر این اعتماد به نفس در حملات شرکت می‌کردم. با اینکه در این پست بازی می‌کنم و حتی در این فصل چند بازی هم مهاجم هدف بازی کردم، اما خودم را مهاجم هدف نمی‌بینم.»

او در ادامه به انتخاب دوست صمیمی‌اشسردار آزمون به عنوان بهترین مهاجم لژیونر ایران گفت:« مردم ما واقعاً سردار را دوست دارند. او همیشه در تیم ملی سرحال بوده و خوب کار می‌کند. برای خودم نظرسنجی‌ها چه در آن اول شده باشم و چه حضور نداشته باشم، شاید مهم باشد، اما همه چیز نیست. با این حال نظر مردم مثبت است و چه من، سردار آزمون، مهدی طارمی، کریم انصاری‌فرد و هر کدام از بچه‌ها که رأی می‌آورند این نشان دهنده لطف و توجه مردم است. اینکه بعضاً نتایج جابه‌حا می‌شود که من آخر نظرسنجی شوم یا کریم انصاری‌فرد، دلیل نیست که فاصله‌ها خیلی باشد، چون واقعاً اختلاف‌ها بین بچه‌ها خیلی کم است. می‌بینید هر کدام از بچه‌ها در لیگ‌هایی که بازی می‌کنند، بهترین هستند و به نظرم تمام اینها نکته مثبتی برای فوتبال ایران و تیم ملی ماست. اینکه رقابت در تیم ملی بیشتر می‌شود، باعث خواهد شد به تیم ملی ما کمک کند.»

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۵۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!

به گزارش "ورزش سه"، رئال با لوکاس واسکز و 10 نفر دیگر مقابل بایرن در مونیخ. 

با محرومیت کارواخال، شماره 17 جایگاه تضمینی خود را در یازده‌تای ابتدایی به‌عنوان مدافع راست دارد. یک دوئل تاریخی برای او زیرا لوکاسِ جدید، دقیقاً مقابل بایرن "متولد" شد. 

در نیمه نهایی 2018 مقابل باواریایی‌ها بود که لوکاس برای اولین‌بار به‌عنوان مدافع راست به میدان رفت. بعد از اینکه در بازی رفت به دلیل مصدومیت کارواخال مجبور شد جای او را بگیرد، در بازی برگشت نیز زیدان به او اعتماد کرد و لوکاس در برنابئو مدافع راست رئال شد.

نه اشرف و نه ناچو و نه هیچ گزینه دیگری به لوکاس ترجیح داده نشد. رئال با لوکاس در دفاع راست به سومین فینال متوالی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت و او آزمون را با موفقیت پشت سر گذاشت تا زیدان به انتخاب و اعتمادش افتحار کند.

رئال مادرید-بایرن اولین آزمون بزرگ لوکاس به‌عنوان مدافع راست بود. در بازی‌های قبلی لوکاس همیشه نقش وینگر را برعهده می‌گرفت اما پس از بایرن-رئال، زیدان و سپس مربیان بعدی رئال متوجه شدند که می‌توان روی لوکاس به‌عنوان مدافع راست نیز حساب کرد. لوکاس هفته قبل در ال‌کلاسیکو بی‌نظیر کار کرد و فردا شب نیز رئالی‌ها چشم بسته به او در آلیانز اطمینان دارند.

دیگر خبرها

  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • سخت‌ترین روز عبدالکریم در انتظار اوست
  • نتایج جالب یک پژوهش علمی؛ زنان سرما را بیش‌تر از مردان تحمل می‌کنند؟
  • واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • عجیب اما واقعی؛ الهلال قصد فروش میتروویچ را دارد!
  • جراح ماهی ؛ از جالب ترین شگفتی های خلقت با 30 سال عمر (+عکس)
  • واکنش عرب‌ها به وانت طلایی ایرانی
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • شرط جالب شمسایی برای تمدید قرارداد با تیم ملی
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!