Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: شهردارآینده تهران حل مشکل ترافیک و آلودگی هوا را دراولویت قراردهد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پروانه مافی با تاکید برانتخاب یک شخصیت ملی به عنوان شهردار تهران و فردی آشنا به مشکلات پایتخت، گفت: شهرداری تهران متفاوت از شهرداری سایر استان‌ها بوده و یک دولت درمقیاس کوچک است، بنابراین فردی که به عنوان شهردار تهران انتخاب می‌شود به طورحتم باید یک چهره ملی باشد؛ ازاین رو نمی‌توان هرفردی با هر خصوصیت عملکردی را برای این پست انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس درمجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه شهردارآینده تهران باید به مشکلات پایتخت تسلط داشته و آشنا به مسائل مدیریت شهری باشد، افزود: به طورحتم شهردارباید معضلات اساسی تهران را به خوبی شناخته و برای حل مشکلات دارای برنامه اصولی و علمی باشد، ضمن اینکه شهردار باید دارای قدرت قوی و مناسب تعامل و ارتباط با نهاد‌های مختلف کشور ازجمله دولت و مجلس بوده و درکنارهمه این موارد به لحاظ جسمی نیزجوان، مسلط و سلامت باشد.

وی با تاکید براینکه شهردارآینده تهران پس از ورود به حوزه کاری درگام اول باید حل مشکلات حمل و نقل عمومی به ویژه مترو و همچنین رفع ابرچالش ترافیک پایتخت را دردستورکارقراردهد، تصریح کرد: حل مشکل آلودگی هوای تهران که متاسفانه درطی چند سال گذشته به مشکل اساسی برای مردم تبدیل شده و سالانه سبب ایجاد نابسمانی‌های بسیاری دراداره امور کشور شده است نیز یکی از وظایف اصلی و البته مهم شهرداربرای پیگیری درمدیریت شهری آینده تهران است.   خانه ملت

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۵۵۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو منطقه تهران در صدر جدول لیگ تصادفات پایتخت قرار گرفتند

به گزارش همشهری آنلاین، سید ابوالفضل موسوی‌پور در نشست مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: طبق آمار، ۵۹ درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است.

موسوی پور تاکید کرد: مناطق ۴ و ۱۲ در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.

او افزود: هر چقدر حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند شاهد کاهش حضور خودروهای شخصی در معابر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به تردد ۲۵ میلیونی مردم پایتخت با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: ارتقای هوشمندسازی سیستم حمل ونقل شهر تهران از اهداف این نشست است. ضمن اینکه کارهای مشترکی در بحث پارکینگ‌های حاشیه ای و مدیریت بار در سیستم شبکه معابر خواهیم داشت.

کد خبر 847204 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها تهران تصادف حوادث ایران

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی بزرگراه‌ های پایتخت برای کاهش تصادفات؛ آغازطرح با بزرگراه آزادگان
  • ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت برای کاهش تصادفات/ آغازطرح با بزرگراه آزادگان
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | گره کور ترافیکی خروجی فتح باز شد
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • دو منطقه تهران در صدر جدول لیگ تصادفات پایتخت قرار گرفتند
  • دو منطقه تهران در جدول صدر جدول لیگ تصادفات شهر
  • هوای پایتخت در مرز آلودگی ؛ وضعیت کیفیت هوای شهرستان‌های استان تهران + عکس
  • بیشترین تصادفات تهران در این مناطق رخ می‌دهد